Scheurtje LE Naish X4

Xstream
Gast
Juli 02, 2006, 02:33:01
edit2Rapporteer  
Beste medekiters,

Een maandje of 2 geleden heb ik een oppervlakkig krasje op me LE opgelopen. Bij het constant nalopen van dit krasje bleek het echter niet zo erg te zijn als ik in het begin dacht. Omdat ik vrij weinig kite met de 16M dacht ik dat tie het wel zou uithouden. Omdat ik 5 weken in thailand zou zijn en daar weinig wind is heb ik hem nog een keer goed nagelopen, ook toen bleek dit krasje geen nog steeds oppervlakkig te zijn.
Na 4 weken geen wind gezien te hebben kwamen er goede voorspellingen en heb vervolgens 6 goede dagen van s'ochtends tot s'avonds gekite. Op dag 5 zie ik dat dit oppervlakkige krasje door en door is, en beide kanten van dit scheurtje nog maar dmv een paar draadjes aan elkaar hangt.

Nu is de vraag eigenlijk. wat is de beste en minst zichtbare reparatie mogelijkheid voor dit probleem.
Persoonlijk zou ik het willen vervangen door een nieuw stuk maar is dit mogelijk omtrent de naish prints ??
Ik snap dat ik dit het beste aan kiterepair kan vragen maar omtrent het nu te laat is om dit te vragen wil ik graag van jullie wat oplossingen en suggesties willen horen graag.

hieronder wat foto's

lars

Berichten: 418
Antwoord #1 Juli 02, 2006, 04:43:14
edit2Rapporteer  
Kan je wel laten maken hoor! Bij kite-repair kunnen ze het stikken of je moet zelf handig zijn met een naaimachine....
efgeha

Berichten: 177
Antwoord #2 Juli 02, 2006, 16:25:54
edit2Rapporteer  
Is te maken, maar je zult een stukje van je print missen, de reparateur zal wel een passende kleur doek gebruiken, maar je blijft het zien.
tom_beul
Gast
Antwoord #3 Juli 02, 2006, 16:27:17
edit2Rapporteer  
Eigen fout ... je had het doek meteen moeten verstevigen ...
Xstream
Gast
Antwoord #4 Juli 02, 2006, 16:38:00
edit2Rapporteer  
Eigen fout ... je had het doek meteen moeten verstevigen ...

Lol daar vraag ik niet om van mij part is het een kabouter die het heeft gedaan. Smiley

En het is dat ik de foto's niet kan vinden van hoe het eruit zag dat krasje dan weet ik wel voor 99% zeker dat je had gezegd mwua niets aan doen wel goed na lopen elke keer of het eventueel niet verder zal inscheuren. Zoals ik al zei dat krasje was zo oppervlakkig dat je niet zou verwachten dat het uiteindelijk door en door zou zijn.

En vraag ik dus of iemand een mooie en goede en onzichtbare oplossing weet voor dit probleempje.

maaruh bedankt ........
efgeha

Berichten: 177
Antwoord #5 Juli 03, 2006, 03:13:46
edit2Rapporteer  
Nog een reactie van mij;  laat de reparateur er van binnen een stukje doek tegenaan naaien, wel zorgen dat dat geen scherpe randen heeft ivm je bladder.

Dan nog even de scheur zigzaggen van buiten, het enige wat je dan ziet is wat stik-naden, maar geen andere doek-kleuren.

Waar zit je in de buurt?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.