narcotic
Geen avatar
|
dude, ge zijt aant janken!! Ik ben al meer dan 1 maand ni meer opt water geweest, ik denk zelfs anderhalve maand! DAT is frustrerend! Hopelijk wordt zondag een TOPdag!!
|
|
|
peterb
|
HET WAAIT NU. In ijmuiden geven ze gemiddeld 16knopen aan!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik kan vanaf maandag min 6 weken niet meer kiten omdat me poot in het gips gaat das pas klote
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Op die foto zie ik dat er allemaal vlaggen zijn bij dat huisje..? Is daar een feestje ofzo..?
|
|
|
Tukker
|
Kiddo's kunnen daar hun eerste surflesjes nemen.....jammer genoeg hebben ze tot nu toe geen golven gehad. Wel veel zon de laatste dagen. Is een event van O'Neill Wat die vlaggen betreft.....die hebben boven allemaal een dwarsligger....en wapperen al bij 2 knopen wind!
|
|
|
Gerrie
|
Vorige week woensdag nog prima sessietje gevaren op scheveningen!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Zondag is al weer bijgesteld tot 12 knopen (huilen_kitesmiley)
|
|
|
rEwd
|
precies genoeg voor mijn 16
|
|
|
Ruben..
|
voor mij zelfs met me 10 42 kilo (A)
|
|
|
NIELZZZZ
|
hoop echt op maandag en woensdag want nu word ik krankie als ik niet snel water op kan
|
|
|
Jurrien
|
voor mij zelfs met me 10 42 kilo (A) jij kan zeker altijd kiten?! grrr
|
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Iedereen zeurt maar over wind, ik kan niet eens kiten, en ik heb nog niet eens een kite.. (shame_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
Rowin
|
Dit is echt frustrerend inderdaad! Leek het maandag dinsdag en woensdag 15 knopen te gaan waaien, en keek ik net op windfinder en is hij al weer ingekakt naar 8... pff wordt der niet goed van
|
|
|
|
Rowin
|
Zondag!!!!!!!!
Ja, 13 knopen op wijk. Waar ga jij heen dahn. 13 is te weinig voor mij. Moet min 15 knopen hebben. Heb alleen me 9m² tot me beschikking. Einde van week komt me 12 weer uit de reparatie.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
wijk met een 14m Nitro. eindelijk weer herstelt van het schellink-verhaal!!! Jahoooo
|
|
|
Psychotic
|
Yihaa, pulse 10 testen op het water, speed 13 uitlaten, word groot feest morgen!
|
|
|
Maurits
|
Mijn kites zitten al in de caravan Ga volgende week beulen @ spanje Estartit. Hopen dat het daar nog een btj waait.
|
|
|
Rowin
|
Mijn kites zitten al in de caravan Ga volgende week beulen @ spanje Estartit. Hopen dat het daar nog een btj waait. Haal je ze er weer uit. Ik leg me kitespullen altijd bovenop, als waait beulen, hehe
|
|
|
Fré
|
Vandaag! Super geknald op Brouwersam! Ganse dag wind, 12 en V10 kunnen varen....
HEEEEEERLijk
|
|
|
-bjorn-
Gast
|
<offtopic> Hoe heet de spot naaast de neeltje jans. Bij het sluisje ? Daar was vandaag een lekker windje.. iets te lkkr.. want de les werdt bijna gestopt uiteindelijk begonnen met een 4m kite en geëindigd met een 6m
|
|
|