slingshot {Thomas}
|
klinkt leuk, alleen ik kan bijde dagen niet komen (cry_kitesmiley)
|
|
|
panda
|
ik kan ook eindelijik een keertje zeggen dat ik erbij ben
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Heej,
Hoe kom je daar vanuit Middelburg? Op routenet.nl, kennen ze de plaats niet? Dan ben ik er ook bij........
Tnxx
|
|
|
|
fransie
|
klinkt echt wel helemaal supeer zeker dat ik erbij ben!!!
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Zelfs bij www.anwb.nl kennen ze geen plaats Brouwersdam. Weet iemand in welke stad/dorp dit dan ligt?
|
|
|
|
globe
|
ouddorp
|
|
|
Arnie26736
|
K moet ook naar concert at sea, en je kan op auto alst goed is parkeren op die asfalt dijk voor 10 euroo :S . lkkr duur dus. Of je moet een eind gaan lopen of zo..... Misschien ga k der ook wel even heen voordat k naar concert at sea ga.
|
|
|
Bazmark
|
Ik wil ook wel eens zo'n octane proberen... moet het wel eerst gaan waaien natuurlijk anders kom ik niet vooruit met m'n dikke lijf! En nu niet gelijk gaan mauwen over kiten (lees: k*tt*n) met 8 knopen, ik ga pas kiten met 8 m/s! Maar super leuk gasten! (Scharrendijke voor op de route planner!)
|
|
|
Cool cat
|
Volgens mij was er dan ook al een ozone testdag?
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Ok gasten bedankt,
Gevonden, tot zondag........wind ....wind...wind....
|
|
|
Noskie
Gast
|
op welke site hebben jullie dat gevonden van slingshot testdag brouwersdam
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
op welke site hebben jullie dat gevonden van slingshot testdag brouwersdam Moest het van Roy Zoon op kitehigh posten
|
|
|
¦Tim¦
|
morgen gaat ik ook naar concert at sea maar dat begint pas om 5 uur dus mischien hopelijk daarvoor nog even kiten mischien kom ik wel even kijken
|
|
|
Kevin
|
Ik denk niet dat je er morgen kunt kite: Let op: de Brouwersdam is op zaterdag 8 juli afgesloten voor verkeer en publiek van 00.00 uur tot 12.00 uur! N57 blijft gewoon geopend. staat op http://www.concertatsea.nl/info.html dus denk helaas dat het ergens anders heen gaan wordt :-( mzzl kèvin
|
|
|
fransie
|
ik ben er net geweest maar ik zag niemand staan van dat slingshot zal ik wel kippeg zijn waren er wel een paar duitsers bezig maar net te weinig wind ik denk dat je morgen wel kan kiten in het begin van de brouwersdam maar let op!! ik denk dat terug richting rotterdam extreeme file komt duisers gaan weer naar huis groetjes fransie
|
|
|
dimitri
Gast
|
23 km file is toch een mooie afsluiter voor de mensen die zijn geweest............
HAHAHAHAHA je zal er maar in staan
|
|
|
Arnie26736
|
23 km file is toch een mooie afsluiter voor de mensen die zijn geweest............
HAHAHAHAHA je zal er maar in staan
Gewoon lkkr binnen door rijden, nergens last van gehad
|
|
|
¦Tim¦
|
juist desnoods via brouwershaven
|
|
|