fransie
|
ik ook!!! alleen ik heb les
|
|
|
jeroen90
Gast
|
jaaa ik ook weer... Hopen dat dit keer me depowerkoort het weer houd:P
|
|
|
TtHoM@s
|
jaa de varwachtingen van guru en windfinder zijn ook omgegooit het gaat waaien !
jeroen hoelaat gaan we van huis weg we moete half 4 van het water (angry_kitesmiley) (werken) (angry_kitesmiley)
|
|
|
jeroen90
Gast
|
10 uur weg thomas eerst nog langs eurofun;) dus 11 uur ongeveer op parkeerplaats
|
|
|
Lefreak
Gast
|
Zekers wel!Vanmorgen ook lekker ff gevlogen. Omdat de brouwersdam dicht zat. Morgen gelukkig weer open. Voorspellingen zijn BETER
|
|
|
Lex
|
Omdat de brouwersdam dicht zat. Concert at Sea Ik ben er ook , alleen les (grinnik_kitesmiley) , daarna kan ik zelf gaan aankloten ...eindelijk .
|
|
|
rEwd
|
nee joh, het waait morgen helemaal niet... echt waar! check de nieuwste voorspellingen maar eens
|
|
|
ThOm@s
Gast
|
het gaat echt niet waaien (geschokt_kitesmiley) ik zou niet gaan en ben je toch zo eigewijs zou ik niet naar oostvoorne gaan dan moet je dat stuk namelijk voor niks lopen
|
|
|
|
TtHoM@s
|
Het gaat echt wel waaien, 11 tot 15 knopen. En ik ben er (vanaf 08.30 uur).
haha was een grap tuurlijk gaat het waaien maar ik denk dat het morgen al druk genoeg word, weekend + lange tijd geen wind + al die lessers naar naar deze dag zijn opgeschoven = een drukte van jawelste (tong_kitesmiley) gelukkig over 4 dagen naar spanje
|
|
|
rEwd
|
het gaat NIET waaien... Nogmaals, het gaat NIET waaien
|
|
|
larssmits
Gast
|
ik zit te twijfelen tussen oostvoorne of brouwersdam... en vertrek om 9.00 EDIT: word brouwersdam hopelijk kan ik met me 7 varen
|
|
|
Mak
|
pffff hoek van holland vanochtend al stoten van 12m/s, ik hoop dat ik mn 12 kan houden vandaag
|
|
|
ThOm@s
Gast
|
pak het 6je maar in maar hopelijk toch de 12 die beuld harder (tong_kitesmiley)
|
|
|
NIELZZZZ
|
er staat wind genoeg vandaag mannen en vrouwen (up_kitesmiley)3 weken niet gevaren ik moet vandaag paintballen baal er goed van fly high vandaag dudes
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
En of er wind stond. Om 08.30 uur hing, op een volledig verlaten strand mijn kite al in de lucht. Om 12.30 uur telde ik maarliefst 74 kites op het water en er bleven maar mensen komen. Het was een heerlijk dagje, maar nu ben ik volledig gesloopt.
|
|
|
rEwd
|
74 kites... teveel inderdaad... rond een uur of 3 was het echter over met de 12m pret, het waaide te hard
|
|
|
Lex
|
Ik had les in die wind (grinnik_kitesmiley), was wel superleuk en superaardige instructeurs, eerste meters gevaren dus was wel een geslaagd dagje.
|
|
|
jeroen90
Gast
|
zooo het was zeker lekkere wind... Maarja toch maar me flysurfertje neergelaten en nog paar x heen en weer gegaan met 6m v4 van TtHoM@s. Maarja ik heb weer aardig bij geleerd kan al hoogte houden..
|
|
|
TtHoM@s
|
met 6m V4 van TtHoM@s haha zo maar heb je me kite beledicht je noemde hem een moorwapen (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
jeroen90
Gast
|
jaaa dat ding is ZOOOO snel:P 1x hard insturen en je lag 30m verder op:P
|
|
|
D.D
|
Hee, ik was ook met me 6, die was ECHT snel (sealedlips_kitesmiley) echt een gek ding . Er waren best hoge golven voor op oostvoorne , maar verder wel een fijn dagje. Ik had me shorty na het varen op het strand uit gedaan, en daarna nog effe geskimboard in me zwembroek , het was wel druk
|
|
|
Manta99
Geen avatar
|
Heeft er soms iemand wat foto's van zondag op het autostrand? Er waren genoeg vriendinnen aan het fotograferen
|
|
|
Lex
|
zooo het was zeker lekkere wind... Maarja toch maar me flysurfertje neergelaten en nog paar x heen en weer gegaan met 6m v4 van TtHoM@s.
Die Spirit ? Ik zag jullie nog, en Maarten heb ik ook gezien ( Catapult scooter toch?)
|
|
|