zeikerds

Merc
Gast
Juli 12, 2006, 18:26:29
edit2Rapporteer  
He mannen, (grinnik_kitesmiley)

Het zal wel aan mij liggen maar......

Waarom moeten mannen zo nodig ergens tegen aan zeiken.  ThumpDown Gisteren betrapte ik nog net voordat het kwaad geschied is een gozer op:  poging tot pissen tegen surf-clubhuis. Hij wilde net gaan plassen toen ik zei "eh joh wat gan je doen, ga naar de WC bij de buren." (hij was wel zo netjes om te gaan)  ThumpsUp

Wat ik me dan afvraag:  Huh genoeg zand en ruimte om je heen, waarom moet je dan persee tegen de muur zeiken.  (tong_kitesmiley)
 ListenToMe Je kan toch ook in het losse zand bij de de paaltjes aan de duinrand pissen als je niet naar de plee wilt.

Honden idem, nooit zal een mannetjes hond midden op het veld pissen?  schater Maar waarom moeten mensen dan ook zonodig ergens tegen aan zeiken. Ik snap het niet.


JA........... ik weet het verveling geen wind, geen zuchtje en te veel tijd om je bezig te houden met onzin. Dus mannen ...... pis lekker!
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #1 Juli 12, 2006, 19:12:15
edit2Rapporteer  
 jullie hurkenpissers zijn gewoon jaloers op ons...
Merc
Gast
Antwoord #2 Juli 12, 2006, 19:49:02
edit2Rapporteer  
dat zeker , maar wij pissen niet tegen iemands eigendom aan.
Ruben..

Berichten: 421
Antwoord #3 Juli 12, 2006, 19:50:10
edit2Rapporteer  
Die zit  schater
Ruben..

Berichten: 421
Antwoord #4 Juli 12, 2006, 19:50:40
edit2Rapporteer  
En die ook
Mark-CRX@Work
Gast
Antwoord #5 Juli 12, 2006, 20:00:58
edit2Rapporteer  
Go Mers!!!! helemaal gelijk, ik ben een jongentje maar pis nooit ergens tegen aan.
Ik woonde in het centrum van zaandam, waar veel van die gasten 's nachts tegen mijn portiek deur stonden te zeiken. Erg irritant en het stinkt als de pest. ik had er eens 1 te pakken, die heb ff door zijn eigen zeik gehaald hehehe
Smeagol

Berichten: 1277
Antwoord #6 Juli 12, 2006, 20:38:49
edit2Rapporteer  
Waar de poep gaat dit in hemelsnaam over...
Laten we even wel wezen, zowel de heren als de dames onder ons pissen gewoon overal op dus een uitdrukking als "I piss on the world" gaat voor zowel mannen als vrouwen op... loser
Mark-CRX@Work
Gast
Antwoord #7 Juli 12, 2006, 20:56:32
edit2Rapporteer  
True, maar zeg zelf. als je door zo'n zeik-steegje loopt in het centrum van Amsterdam ga je toch over je nek!!!
pauluzz

Berichten: 140
Antwoord #8 Juli 12, 2006, 22:47:05
edit2Rapporteer  
True, maar zeg zelf. als je door zo'n zeik-steegje loopt in het centrum van Amsterdam ga je toch over je nek!!!

Ikke wel!!

Laatst nog geweest nou ik kan
je wel vertellen dat het niet te
harde was echt niet normaal!!

Zure k*t lucht man!!

Groet

Paul
Mak

Berichten: 159
Antwoord #9 Juli 12, 2006, 22:53:53
edit2Rapporteer  
stelletje zeikerds
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #10 Juli 12, 2006, 23:53:08
edit2Rapporteer  
nou idd whehehe dit topic doet zijn naam eer aan.  ThumpsUp ThumpsUp
efgeha

Berichten: 177
Antwoord #11 Juli 13, 2006, 00:10:29
edit2Rapporteer  
He mannen, (grinnik_kitesmiley)

Het zal wel aan mij liggen maar......

Waarom moeten mannen zo nodig ergens tegen aan zeiken. ThumpDown Gisteren betrapte ik nog net voordat het kwaad geschied is een gozer op: poging tot pissen tegen surf-clubhuis. Hij wilde net gaan plassen toen ik zei "eh joh wat gan je doen, ga naar de WC bij de buren." (hij was wel zo netjes om te gaan) ThumpsUp

Wat ik me dan afvraag: Huh genoeg zand en ruimte om je heen, waarom moet je dan persee tegen de muur zeiken. (tong_kitesmiley)
 ListenToMe Je kan toch ook in het losse zand bij de de paaltjes aan de duinrand pissen als je niet naar de plee wilt.

Honden idem, nooit zal een mannetjes hond midden op het veld pissen? schater Maar waarom moeten mensen dan ook zonodig ergens tegen aan zeiken. Ik snap het niet.


JA........... ik weet het verveling geen wind, geen zuchtje en te veel tijd om je bezig te houden met onzin. Dus mannen ...... pis lekker!

Had je niet even tijd om de waterslang te pakken en hem een (klein) koekje van eigen deeg te geven?

Opzouten moet ie de l*l, ga lekker bij een strandtent pissen.
rEwd

Berichten: 341
Antwoord #12 Juli 13, 2006, 00:36:32
edit2Rapporteer  
wat een gezeik weer...
Merc
Gast
Antwoord #13 Juli 13, 2006, 01:51:21
edit2Rapporteer  
@ efgeha,

ja ha ha.... was zeker wel leuk geweest. Maar zag dit per toeval en ja de volgende keer zal ik sneller de slang pakken!!! Maar eh... ik heb die containers maar meteen eens schoon gemaakt. Was toch geen wind.
Rowin

Berichten: 616
Antwoord #14 Juli 13, 2006, 01:59:21
edit2Rapporteer  
Ik denk dat die gene dacht dat hij uit het zicht stond en niet open en bloot waar iedereen hem kon zien... denk ik ?
efgeha

Berichten: 177
Antwoord #15 Juli 13, 2006, 02:38:30
edit2Rapporteer  
Ik denk dat die gene dacht dat hij uit het zicht stond en niet open en bloot waar iedereen hem kon zien... denk ik ?

Als ik dan aan zo iemand vraag of ik bij hem thuis tegen z'n voordeur mag z**ken gaan ze altijd raar kijken................

Lekker bij de deur van één van onze stallingcontainers, kom je aan op je blote voetjes om je spullen te pakken om te gaan varen, loop je door de z**k van zo'n asociale eikel.
Soms is het zelfs erger en wordt er ook nummer twee gedaan, of men denkt dat je er wel lege wijnflessen tegen de container kapot kunt gooien.
Lekker een glas-snee in je voet als je denkt te gaan varen....
Emma

Berichten: 624
Antwoord #16 Juli 13, 2006, 05:09:21
edit2Rapporteer  
bwah... ik kan er ook zo niet tegen als we thuis zijn, we zijn buiten, loopt mn broer naar een boom terwijl de wc net zo dichtbij is (ehh, voordat jullie wel hele rare dingen gaan denken over mn broer, we wonen wel op een boerderij, dus 't is niet zo dat hij ff over de bloempjes heen gaat wateren) 't is gewoon juk
Merc
Gast
Antwoord #17 Juli 13, 2006, 17:01:05
edit2Rapporteer  
Ik denk dat die gene dacht dat hij uit het zicht stond en niet open en bloot waar iedereen hem kon zien... denk ik ?

Dan hoef je nog steeds niet ergens tegen aan te zeiken. Dat kan ook los in het zand als je zonodig persee een wilde duinplasser moet zijn.
bioloog pisvlek
Gast
Antwoord #18 Juli 20, 2006, 02:41:18
edit2Rapporteer  
als je tegen een paaltje aan pist hoef je niet door te trekken en dat scheelt weer duurzaam water en zeker met deze hitte is schoon drinkwater moeilijk te maken
Kite_Almere

Berichten: 177
Antwoord #19 Juli 20, 2006, 15:40:13
edit2Rapporteer  
hahahaha
wantjeweet
Gast
Antwoord #20 Juli 20, 2006, 15:41:59
edit2Rapporteer  
fok dat ik heb er schijt aan
Joris

Berichten: 1631
Antwoord #21 Juli 21, 2006, 15:41:48
edit2Rapporteer  
fok dat ik heb er schijt aan

 dat is de mentaliteit ThumpsUp
roelvdgun

Berichten: 591
Antwoord #22 Juli 21, 2006, 18:25:36
edit2Rapporteer  
zit niet zo te zijke, ik word dr pisnijdig van.
hm naja ik vind dat je t best kan doen, als je t dan maar in een stil hoekje doet waar niemand komt
Susan

Berichten: 548
Antwoord #23 Juli 21, 2006, 20:43:48
edit2Rapporteer  
mijn voorstel:
voor de mannen:
stap 1. ga op het strand in kleermakerszit zitten.
stap 2. graaf een kuiltje tussen je benen (afstand ligt aan de lengte)
stap 3. trek uw: -ballenknijper ietwat opzij.
                        -zwemshort omhoog.
stap 4. hang uw penis in het kuiltje.
stap 5. stop hem  terug.
stap 6. neem een duik in het water.

voor de vrouwen:
stap 1. stap niet geinterresseerd af op een man die in kleermakerszit op het strand zit schater
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #24 Juli 21, 2006, 23:25:02
edit2Rapporteer  
hahaa susan....
Serieus, als je dit verzind ben je eeeeecht knettergek:)..
whaahaa.. kan je toch net zo goed 't water in gaan. om ff lekker te piesen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.