snap eigenlijk ook niet wat je trapeze en impact vets daar doen als je daar niet zit..
hoor al wel vaker dat soort geluiden over autostrand, en er al een hele tijd niet geweest en hou dat denk ik maar zo.. heb tot nu toe kennelijk altijd geluk gehad, want over brouwersdam hoor je ook wel eens dat soort geluiden..
hopelijk komt alles were terug bij de juiste eigenaar...
ok, hij brengt de boodschap misschien wel een beetje raar over, maar alsnog hoeven jullie hem niet helemaal belachelijk te maken hoor!!
het lijkt mij zwaar genaaid als er voor 200 euros aan gear van mij werdt gestolen, dan zou ik ook boos zijn dus in plaats van hem nog bozer te maken door er een grap van te maken zouden jullie hem beter gewoon kunnen helpen!
Nu snap ik het pas echt hoor... Als er zo'n post gedaan wordt neem ik meestal niet de moeite om t te lezen... Als Nederlands niet je moedertaal is post het dan in het Engels, ik ben namelijk niet de enige die zo denkt! En natuurlijk kun je ieder stukje kritiek opvatten als negatief, je kunt er ook eens over nadenken en erachter komen dat het niet eens zo gek is!
Als je wat zinnigs te melden hebt op dit forum, neem dan ook even de moeite om het duidelijk in de Nederlandse taal te schrijven. Controleer zelf je zinnen even goed en dan pas wegsturen dat bericht.
Wel erg lullig dat die spulen gejat zijn en het is gewoon triest dat je niet een aantal minuten je spullen uit het oog kan verliezen. Er is helaas veel veranderd de afgelopen jaren, je kent je medekiters niet meer bij naam of persoonlijk!
Dit is gewoon werk van iemand die weet wat hij jat en dus heel waarschijnlijk een medekiter! Middels het kiten heb ik veel vrienden gekregen door hele het land en eigenlijk nooit iets gehoord over gejate spullen. Een echte kiter jat niet van kitematen, dan ben je echt een loser!!!
voor verloren en gevonden kite spullen hebben wij een rubriek geopend op onze site genaamt gevonden en verloren check www.borntokitesurf.nl wij merken dat het steeds vaker voorkomt met verloren spullen etc daarom hopen wij via deze rubriek de spullen bij de eigenaar terug te krijgen