globe
|
even weken met lauw water. Succes gegarandeerd.
|
|
|
Jappy
|
Idd even weken in warm water en eventueel met een speld het overtollige zout eruit pulken.
|
|
|
Peterkiter
|
Cola wil ook nog weleens werken moet je wel light nemen
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
ahaaa dank u mensen... ik had hem al wat laten weeeeke geen resultaat... ik laat hem nu een langee tijd weeken.. en dan kijken.. kruipolie werkt ook niet... speld ook al geprobeerd... klote zout allemaal dank u voor de reacties
|
|
|
Jappy
|
Een maat van mij had het met zijn pak. We hebben een paar dagen lopen pielen, maar uiteindelijk is het toch gelukt.
Succes!!
|
|
|
globe
|
Een maat van mij had het met zijn pak. We hebben een paar dagen lopen pielen, maar uiteindelijk is het toch gelukt.
Succes!!
tsja, er zit nu eenmaal veel zout in ochtendpies
|
|
|
Woutertje
|
We hebben een paar dagen lopen pielen, Das wel vervelend als je een paar dagen je pak aanmoet houde Maar inderdaad beetje weeken en pielen zou moeten lukken
|
|
|
Kite_Almere
|
kruipolie hahaha die vind ik mooi hoge druk spuit op de rits zetten
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
ja jong kruipolie whahahahaha ik dacht mischien kruipt het erin... status --> op dit moment eentje los... de andere ligt weer te weeeekuhh hahaha
|
|
|
Mari Luz
|
Hi, Ik had het ook en heb mijn boardbag gewoon in de wasmachine gegooid. Weekt het een tijdje en als ie uit de machine komt lekker met een naald ofzo gaan prikken (ik heb het met een nagelvijl gedaan..). Op den duur, na lang pielen, komt de rits weer los. Af en toe ook met kracht aan de rits trekken, de rits trek je niet gauw kapot en als ie eenmaal los is ie los! Succes haha!
|
|
|
wesley
Gast
|
Ik heb het zelfde gekloot met me f-one tas. Gellukig heb ik nog een andere ritssluiting dus heb me kite er gellukig wel uit kunnen halen . Ik heb alles wat hierboven staat geprobeerd maar heb ze echt niet los kunnen krijgen . niks zout .
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
nouuuuuuu het is me samen met me pa gelukt... hij is los... beide sluitingen wel afgebroken... het trek deel zeg maar... zit nu nog twee van die kleine trekdingen aan maarja lekker boeiend hij kan nog open en dicht en het slot past er nog op! hiihaaa
|
|
|
FunkyoneNL
|
en als hij open is even met kaars erlangs.....
|
|
|
looking-g
Gast
|
en als hij open is even met kaars erlangs..... zij ik ook tegen mijn vrouw vannacht
|
|
|
MrRippey
|
Voor bescherming van je ritsen moet je ze inspuiten met teflonspray!! Voorkomen is beter dan genezen
|
|
|
Peterkiter
|
gewoon twee touwtjes eraan doen en je rits is weer compleet!
|
|
|