Nieuwe member

Jimmy

Berichten: 422
Juli 31, 2006, 20:30:54
edit2Rapporteer  
Ik zal me allereerst voorstellen. Ik ben Jimmy Meijer 21 jaar en woonachtig in de buurt van Groningen. Ik ben net terug van een vakantie uit Rhodos Ixia, waar ze ook aan het kiten waren. Toen ik dat zag begon het bij mij ook te jeuken. Ik had al enige tijd interesse in het kiten. Nu wil ik het zelf graag ook leren. Na enig speurwerk te hebben verricht kwam ik op deze site uit. De site staat vol met goede informatie. Ook heb ik gekeken wat nou het beste voor mij lijkt qua lessen etc. Ik kwam uit bij Skyhigh kiteschool heeft hier iemand ervaring mee? Mijn keuze viel op deze school, omdat ze IKO gecertificeerd zijn. Ik zou dan graag de complete cursus willen volgen bij Skyhigh. Volgens mij is dit ook de dichtstbijzijnde kiteschool voor mij. Alleen zit ik met de volgende vraag. Als ik de weekendcursus heb gehad zou ik overal kitespullen kunnen huren, maar het lijkt mij toch mooier om zelf een set te kopen. Wat raden jullie mij aan als leuke beginnersset?Ik weeg 87kg en ben 1,87m lang. Dan heb ik nog een vraag over waar je in de buurt van Groningen kan kiten?

Ciao Jimmy
Joost--

Geen avatar

Berichten: 1016
Antwoord #1 Juli 31, 2006, 20:45:08
edit2Rapporteer  
Ik zou lekker les nemen, en je tijdens de les ook laten adviseren over een mogelijk beginner setje.

Maar hier zit je zeker geod qua info Smiley
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #2 Juli 31, 2006, 21:09:06
edit2Rapporteer  
145cm boardje en een 12,13 of 14 meter kite (Tribal, Toro of iets dergelijks).
Ik heb op 1 cm na dezelfde afmeting als jij (1.88m) en ben ook 87 kg.
Ik ben begonnen met een F.One Tribal 13m² en een Fanatic Eastwood (nu trouwens in de aanbieding bij een bekende surfwinkel in Hoorn Wink)

Maar die set beviel mij in ieder geval prima.
Jimmy

Berichten: 422
Antwoord #3 Juli 31, 2006, 21:21:36
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de snelle reacties en de informatie. Ik zal even contact opnemen met de kiteschool.

Ciao Jimmy
J-D

Berichten: 110
Antwoord #4 Juli 31, 2006, 22:43:43
edit2Rapporteer  
Skyhigh vind ik zelf een goede leer-school heb er zelf ook lessen gevolgd, top !
Emma

Berichten: 624
Antwoord #5 Augustus 01, 2006, 04:56:26
edit2Rapporteer  
welkom (a)
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #6 Augustus 01, 2006, 16:18:32
edit2Rapporteer  
Welkom Jimmy bij de club,Ozone Instinct 13,ben je helemaal klaar! YeSS
Jimmy

Berichten: 422
Antwoord #7 Augustus 01, 2006, 16:29:27
edit2Rapporteer  
Ik heb waarschijnlijk woensdag 30 en donderdag 31 augustus mijn eerste lessen:D. Ik heb er nu al heel erg veel zin in.

Ciao Jimmy
Marin

Berichten: 31
Antwoord #8 Augustus 02, 2006, 02:46:08
edit2Rapporteer  
Hey Jimmy,

Ik ben Marin en mijn ouders wonen in Drachten.
Zelf heb ik tot nu toe 1 les bij Skyhigh gehad, de andere ging tot 2 keer toe niet door vanwege te weinig wind... Maar ja, daar heeft de kitesurfschool helaas geen invloed op he...
Maar goede en duidelijke lessen, ik kan niet anders zeggen.

Over een kite aanschaffen zou ik zeggen wacht eerst je les af... Kijk of het type kite waar je mee lest je bevalt... Vaak kun je bij Skyhigh voor een gunstig prijsje ook nog wel een leskite overnemen...

Qua locatie vanuit Groningen zou ik zeggen Workum, Mirns of Schiermonnikoog. Ik ben veel te vinden op Schiermonnikoog, lekker rustig en dat is wel prettig... Zeker als beginner zijnde!
Aan het strand van de Badweg is daar een soort lagoon waardoor er weinig golfslag staat...
In de zomervakantie ben ik meestal wel te vinden op Terschelling... Helaas ben ik net terug van vakantie...  (shame_kitesmiley)

Hoop dat je wat aan deze info hebt!

Groetjes Marin
Jimmy

Berichten: 422
Antwoord #9 Augustus 02, 2006, 02:48:13
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de waardevolle informatie. Daar heb ik tenminste wat aan.

Ciao Jimmy
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.