Cabrinha Element of F-one tribal

Erry
Gast
Juli 31, 2006, 20:47:44
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik ben van plan om morgen me eerste kiteset te kopen. Nu zit ik te twijfellen tussen een Cabrinha Element 12m of de F-one tribal 13m

Wat kan ik volgens jullie het beste kopen? Is het het waard om wat meer geld neer te leggen en voor de F-one gaan met die 5e lijn. Of is het recon systeem van Cabrinha net zo goed..? Scheelt bijna 500 euro...


Ik heb 1x een kite les gehad dus ik weet de basics etc maar echt kiten... nee dat kan ik nog niet. Welke zal dan het best voor mij zijn?

Grts
Erwin
tom_beul
Gast
Antwoord #1 Juli 31, 2006, 20:49:44
edit2Rapporteer  
Ik zal voor de f.one tribal gaan, niet alleen om de 5de lijn, maar de tribal valt erg lang te houden en heeft dus een hele grootte windrange, en het is gewoon een lekkere kite. Als je voor een cabrinha wil gaan kan je toch beter voor een CO2 gaan? of zit ik nu verkeerd?
johnbeton
Gast
Antwoord #2 Juli 31, 2006, 20:50:20
edit2Rapporteer  
nog niet gedacht aande de crossbow of swithblade. Super veilig zeker voor beginners en dat is het enige dat in het begin echt telt.
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #3 Juli 31, 2006, 20:52:02
edit2Rapporteer  
Neem nou maar gewoon die Tribal Wink Vraag je Dirk ff om wat loonsverhoging Wink
Erry
Gast
Antwoord #4 Juli 31, 2006, 20:54:30
edit2Rapporteer  
haha ik vraag wel of hij me wilt sponseren  (grinnik_kitesmiley)
Jappy

Berichten: 947
Antwoord #5 Juli 31, 2006, 20:54:52
edit2Rapporteer  
nog niet gedacht aande de crossbow of swithblade. Super veilig zeker voor beginners en dat is het enige dat in het begin echt telt.

In dit geval telt dat dus ook voor de Tribal.
Deze kite heeft een mega depower waardoor hij zeer lang te houden is.
Erry
Gast
Antwoord #6 Juli 31, 2006, 20:56:01
edit2Rapporteer  
Ik zal voor de f.one tribal gaan, niet alleen om de 5de lijn, maar de tribal valt erg lang te houden en heeft dus een hele grootte windrange, en het is gewoon een lekkere kite. Als je voor een cabrinha wil gaan kan je toch beter voor een CO2 gaan? of zit ik nu verkeerd?

geen idee. zo veel weet ik er ook nog niet vanaf daarom vraag ik het Smiley
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #7 Juli 31, 2006, 21:00:28
edit2Rapporteer  
Ik vaar zelf ook de Tribal, vin em geweldig, maar kan niet oordelen over de Cabrinha....
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #8 Juli 31, 2006, 21:02:04
edit2Rapporteer  
Ik zal voor de f.one tribal gaan, niet alleen om de 5de lijn, maar de tribal valt erg lang te houden en heeft dus een hele grootte windrange, en het is gewoon een lekkere kite. Als je voor een cabrinha wil gaan kan je toch beter voor een CO2 gaan? of zit ik nu verkeerd?
MEE EENS ThumpsUp Element ben je snel op uit gekeken en met de Tribel heb je een groter inzetbereik..
Zou nog eerder voor een Switchblade gaan  ThumpsUp
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #9 Augustus 01, 2006, 00:49:20
edit2Rapporteer  
Switchblade  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

tribal is ook top
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.