guiri
|
Zeker! Windfinder is nog een beetje pessimistisch, maar volgens mij moet het goedkomen. Hopelijk geen onweer. Hoe laat ben jij er?
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ga er ook zijn, vanmiddag een Nobile 666 aangeschaft, dus ga em cker ff uitproberen
|
|
|
|
Molliebollie
|
Ik hoop er ook rond die tijd te zijn....aan de wind zal het niet liggen, als de wind niet gaat liggen
|
|
|
guiri
|
tot straks dan!
is er nog een adres die ik het beste op mijn navigatie in kan vullen, zodat ik zeker weet dat ik er kom?
Ennuh, al enig idee of een 12 geschikt is voor vanavond?
|
|
|
Molliebollie
|
ik weet niet, ik denk dat ik er wel uit komt met mn 13 meter tribal.
|
|
|
Qazzie
Geen avatar
|
Ik kom met een 14, moet ook zeker lukken. Maar de wind schijnt wel iets minder te worden vanavond, dus of 12 dan lukt...?
|
|
|
guiri
|
Misschien toch maar Wijk aan zee dan????
|
|
|
wouterb
|
vanaf uur of 5, Gele Dream III ohja, heeft er iemand een pomp te leen? (ga na m'n werk meteen door, maar pomp is gedeserteerd)
|
|
|
Johan01
|
Pomp lenen geen probleem, maar ik ga naar Wijk en zal daar rond 18:00 zijn.
Groeten,
Johan
|
|
|
|
Molliebollie
|
Ik denk dat iedereen op vakantie is van mij mag de animo wel even wegblijven, des te rustiger het is in S'hout
|
|
|
AnalogePixel
|
Hey Mollie,
Gisteren rode Tribal???
|
|
|
Molliebollie
|
Ja dat was ik Rode met zwarte Tribal 13m² en Fanatic Eastwood board (die ik heb ingeruild voor een Nobile 666) Kben er vanavond weer
|
|
|
AnalogePixel
|
Vet vet, nog kunnen varen gisteren??
|
|
|
Molliebollie
|
Ik heb een paar keer heen en weer kunnen varen met vallen en opstaan Hoop dat t vanavond wat beter gaat. Ben je dr ook ?
|
|
|
AnalogePixel
|
haha nee, ik heb een etentje met m'n werk. En als ik nog steeds in Hoorn zou wonen had je me vaker gezien... ik woon nu in amersfoort.. das nou niet bepaald naast de deur. helaas
|
|
|
|
Molliebollie
|
Seau, anders ben je ff breezah Kite Robo! Vanavond in het begin van de avond lekker gevaren met mn nieuwe Nobile 666 (speels als een gek en hoogte als een idioot!) Jammer van mn lijnen die na een crash even in de war gingen en een leading edge die k iets te zacht had opgepompt. Maar al met al lekker kunnen testen met mn nieuwe boardje Echt, I love my 666!! Was btw. ook nog iemand die met zn kite de rotsen opzocht. Gelukkig was er (volgens mij) een windsurfer die te hulp schoot. Lijkt mij verstandiger om je release te trekken als je je kite niet meer houdt...anders ga je verder en verder en kom je vanzelf wel bij de rotsen en deze geven niet mee
|
|
|
wouterb
|
ah, rood-zwart-grijze tribal, dus. Dan is je avator wat misleidend. Ik was een van die 2 oethannessen met die rode liquid force. (van de 2 was ik niet degene met het gele pak)
|
|
|
Molliebollie
|
Dr was ook een rood-zwart-grijze Tribal, maar ik vaar een rood met zwarte Tribal. Ik ben er vandaag ook weer, de wind is goed als k zo naar buiten kijk
|
|
|
wouterb
|
stond ook nog een wit-rood-blauwe Tribal (6?) te stuntelen. Die had z'n bovenste 'Y' alleen aan z'n 'active-5' hangen. De aansluiting onderste en bovenste Y zat gewoon los. Heb ik in het water nog even uit- en in mekaar geknoopt; "goh, nu stuurt ie toch wel iets beter!" duh! Hij had de vlieger net, en blijkbaar het boekje niet gelezen. Ook heeft íemand die kite de lucht in gedrukt en dit niet gezien. Sjezus gasten, dit soort stunts kunnen dodelijk zijn!
|
|
|
Molliebollie
|
Ja, ik heb die gast gezien inderdaad. Met een 9 meter blauw-wit-rode Tribal. Hij kite volgens mij nog niet zo lang Gezien de manier waarop ie de kite van iemand anders op liet. Ik zelf kite ook nog maar een maandje of 2, maar een kite van iemand anders knap oplaten of mn eigen kite in elkaar zetten moet me toch wel lukken
|
|
|
Buster
|
Het was gister fijn met de 14m Blauwe Cabrinha Nitro '05. Vanavond maar weer mannen??? Ik moet eigenlijk squashen... Maar ik wil het vandaag en morgen nog wel even meemaken...
|
|
|