Picas Scheveningen 31-7

Buur

Berichten: 989
Augustus 01, 2006, 16:51:38
edit2Rapporteer  
Na een lekkere downwinder van hoek v holland naar scheveingen  in de middag had ik in de avond geen puf meer om te varen maar wel om een paar mooie plaatjes te schieten....
Wederom een mooie afsluitingn van de avond!! (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)

www.my4s.nl/kitesite
jeroendezwart
Gast
Antwoord #1 Augustus 01, 2006, 17:51:34
edit2Rapporteer  
Erg gaaf zo'n downwinder! lijkt me wel vermoeiend, maarja volgende keer wil ik ook wel mee Smiley
ik heb deze avond wel even lekker met mn RavenII 14 meter kunnen vare!
Buur

Berichten: 989
Antwoord #2 Augustus 01, 2006, 23:51:40
edit2Rapporteer  
Hey.. komt vast wel in orde met een keer mee... dan wat beter van te voren afspreken.. dit was met 5 min beslist hahah maar wel super toff...
straks maar ff normaal kiten
adrenalin

Berichten: 897
Antwoord #3 Augustus 02, 2006, 00:18:41
edit2Rapporteer  
Tof! Als er nog ruimte is houdt ik me aanbevolen!!!!
Mari Luz

Berichten: 82
Antwoord #4 Augustus 02, 2006, 00:43:08
edit2Rapporteer  
Haha, en als ik blijf staan op de golven ga ik ook mee!!! (volgend jaar...)  YeSS
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #5 Augustus 02, 2006, 00:47:48
edit2Rapporteer  
mooie foto's !
tuurtje je railey gaat lekker man!! toch nog een uurtje vrij kunnen pikken?
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #6 Augustus 02, 2006, 02:30:22
edit2Rapporteer  
Wanneer is de volgende down-winder van de hoek naar scheef?
Buur

Berichten: 989
Antwoord #7 Augustus 02, 2006, 04:01:52
edit2Rapporteer  
Als hij word gepland als de vorrige dan hoor je het 30 min voor dat je op de trein moet stappen.. haha, zonder dollen, er staan er meerdere op het programma, maar met een grote groep is het niet zo verstandig, dan moet het echt georganiseerd worden, ik heb wel eens zitten denken aan het organiseren samen met iemand... maar ja die wind he... is niet als bij de afhaal toko... dat je maar 10 min hoeft te wachten tot je krijgt wat je wilt....
Op de downwinder kom ik wel een keer terug... mogelijk volgendjaar dan, want als we het doen doen we het goed! natuurlijk... Maar zal ook wel een keer kort dag melden wanneer we weer gaan een halve dag van te voren...dan word de groep niet te groot...
En gaan we elkaars spullen controlen want heb geen zin in brokken onderweg...
Arthur
Gast
Antwoord #8 Augustus 02, 2006, 04:57:44
edit2Rapporteer  
Thnx Buur (again  (grinnik_kitesmiley) )
Zitten weer leuke platen tussen..

Scheveningen...
- 1 Grote klotsbak
- Veel te weinig ruimte of véél te druk, hoe je het maar wil noemen..
- Windsurfers die jou of jij hun (bijna) omver raggen..
- Kiters die graag golven willen rippen, is mooi maar dus nog minder ruimte
- M'n pomp staat me naam op, dus dan maar alleen de slang met drukmeter...  (huilen_kitesmiley)
- Je moet lid zijn anders mag je niks bestellen
- Parkeren is vechten voor een plekje
- Etc etc.

Maarja je mot wat he zo na het werk..  InLove
Buur

Berichten: 989
Antwoord #9 Augustus 02, 2006, 05:23:25
edit2Rapporteer  
hahahahaha.....
echt een sjit plek daarzo... alleen maar kiters zonder lach... ook al waait het supper lekker... toch nog wat te zeuren vinden... als het niet het weer is dan wel weer het zand op het strand...hahaha
maar van die picas...
Arthur
Gast
Antwoord #10 Augustus 02, 2006, 06:08:01
edit2Rapporteer  
Kom eens langs op Tha Sluftah  !
Als was het alleen maar om het leuke zeehondje van vanavond  ThumpsUp
You're welcome en.... alleen maar lachen daarow !  (grinnik_kitesmiley)
Arthur
Gast
Antwoord #11 Augustus 02, 2006, 06:13:03
edit2Rapporteer  
O'Neill Downwinder 2006: Touringcar gezocht
Door Emil op 01/08/2006 om 00:06
 Op 2 of 9 september varen we de O'Neill Downwinder met finish op Scheveningen! De meeste zaken zijn inmiddels geregeld, maar naast de wind is het vervoer nog een punt van aandacht:
Omdat een landingsvaartuig niet op zo korte termijn is te regelen, ben ik zoek naar een touringcar met een minimale capaciteit voor 50 kiters met materiaal, die ons 's morgens (10:00) kan afzetten op de startplaats (bijv. Hoek van Holland), die spullen weer terugbrengt naar Scheveningen en die de opstappers terplaatse 's avonds (20:30) weer kan terugbrengen naar de startplaats.

Lastig punt kan zijn dat hij op donderdag voorafgaand aan het evenement geannuleerd moet kunnen worden.

Heb jij er een, of heb je een leuk adresje hiervoor? Ik hou me warm aanbevolen!

Met downwinderige groet,



Bron : http://www.jumpteam.nl/jts2/index.php

Buur

Berichten: 989
Antwoord #12 Augustus 02, 2006, 17:24:44
edit2Rapporteer  
Ik had al gehoord dat die downwinder plaats zou hebben... Maar goede info..
Op de slufter kom ik ook wel weer een keertje langs, maar dat heeft ook een beetje met vervoer te maken, maar kom dit jaar zeker een keertje langs... net als op ouddorp waar ik ff bij de flakee-raafjes moet langs komen hahaha pica is neem ik aan al binnen;-)
Maar een landingsvoertuig .... dat is echt een vette!! Ga kijken hoe dat te regelen valt...... voor ooooooit
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.