Morgen WNW, waar is goed?

Dangerfield

Berichten: 380
Augustus 09, 2006, 21:53:16
edit2Rapporteer  
Normaal ben ik op Wijk te vinden, maar morgen met West-Noordwest is het vol onshore. (angry_kitesmiley)
Waar in de buurt is het wel relaxed kiten dan?

Aangezien ik (nog) niet hoogte kan houden loser is het mooie van Wijk dat er voldoende ruimte is om hoogte te verliezen en dan teruglopen. Kleinere spots als Schellinkhout maken dat moeilijk.

Waar kan ik het beste heengaan, Muiderberg mss?

drifter

Berichten: 1757
Antwoord #1 Augustus 09, 2006, 21:56:32
edit2Rapporteer  
IJmuiden komt de wind dan iets meer van rechts. Zou ik doen als ik jouw was. Beter dan op het binnenwater. Net als muiderberg, als je wilt lopen moet je zeker niet naar muiderberg gaan.
Dangerfield

Berichten: 380
Antwoord #2 Augustus 09, 2006, 21:58:57
edit2Rapporteer  
IJmuiden komt de wind dan iets meer van rechts. Zou ik doen als ik jouw was. Beter dan op het binnenwater. Net als muiderberg, als je wilt lopen moet je zeker niet naar muiderberg gaan.
Ben nooit op IJmuiden geweest, hoe is de branding daar met West. Heb eigelijk wel weer eens zin in binnenwater om ff van die Branding verlost te zijn...
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #3 Augustus 09, 2006, 22:46:06
edit2Rapporteer  
Ja dan kun je beter binnenwater gaan. Kun je goede rakjes varen zonder al teveel op je board te hoeven letten.

Als jij zegt dat je het strand van wijk fijn vindt, met de ruimte enz, dan is muiderberg maar klote IMO.
Ben daar 1 keer geweest, strookje gras, stenen rand om het water in te komen ThumpDown.
lunaholic
Gast
Antwoord #4 Augustus 09, 2006, 23:10:42
edit2Rapporteer  
IJmuiden is prima te doen met west/Noord-west. Wind is keurig side shore, branding is er bijna niet, aangezien je vlak onder pier vaart.

Lekker naar IJmuiden komen, ik ga vanavond ook en ben ook een beginner die meestal een stukje moet lopen na wat rakjes varen...
Johan01

Berichten: 109
Antwoord #5 Augustus 09, 2006, 23:28:47
edit2Rapporteer  
Waarschijnlijk ga ik straks ook naar IJmuiden, ook beginner.
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #6 Augustus 09, 2006, 23:30:55
edit2Rapporteer  
t waait nu wel.. veel succes vanavond.

Ik sla 'n avondje over
Qazzie

Geen avatar

Berichten: 30
Antwoord #7 Augustus 09, 2006, 23:33:50
edit2Rapporteer  
Waar is het precies in IJmuiden?

(Kun je het aanwijzen op het kaartje?)
Dangerfield

Berichten: 380
Antwoord #8 Augustus 10, 2006, 00:12:01
edit2Rapporteer  
Klinkt goed, morgen IJmuiden dus...

Kaartje hierboven is een beetje te noord(oost)elijk, strand staat er niet op.


Achter de Seaport Marina moeten we zijn  toch? (kennemerboulevard)
Johan01

Berichten: 109
Antwoord #9 Augustus 10, 2006, 00:24:28
edit2Rapporteer  
Op het kaartje kun je het net niet zien. Het is het strand onder de zuidpier (zuidpier zie je net linksonderaan op het plaatje).

Inderdaad achter de Seaport Marina. Er is een heel groot parkeerterrein (EUR5,- per dagdeel) en een surfshop en snackbar bij de haven.
Dangerfield

Berichten: 380
Antwoord #10 Augustus 11, 2006, 00:08:40
edit2Rapporteer  
IJmuiden is prima te doen met west/Noord-west. Wind is keurig side shore, branding is er bijna niet, aangezien je vlak onder pier vaart.


Branding is er bijna niet!?!
Ik ben net thuis van een middagje IJmuiden... de grootste heksenketel die ik tot nog toe heb mogen meemaken
D@rkSt@r

Berichten: 193
Antwoord #11 Augustus 12, 2006, 05:36:07
edit2Rapporteer  
als je iets verder omhoog gaat kom je bij castricum aan zee uit.. daaar is het ook wel relaxed kiten.. met de branding valt het ook wel mee.. vorig weekend ben ik voor het eerst in bergen aan zee geweest stevige branding vooral als beginner (ik dus) ga je daar elke keer op je bek :S :S.. wel  oefening baart kunst.. zeggen ze
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.