jelmerboy
Geen avatar
|
wel jammer.. Dikke wind en dan regent het:O is opzich niet erg maar valt wel superveel vandaag:(
|
|
|
roeb
Gast
|
Ja ik zie net ook dat het pittig veradelijk is.. Kijk uit het raam, staan de bomen nog recht: | Kijk ik 2 tellen later uit het raam staat dezelfde boom: \ En 1 minuut later waait het weer gewoon..
Goed onze ogen openhouden...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ze zitten er al dagen behoorlijk naast! Vorige week donderdag ook ruk weer opgegeven, was stralend mooie dag op Oostvoorne (in de middag), zonnetje en geen drup regen, met een redelijk wind.
Dus als je vrij bent zou ik zeker wel gaan kijken, en idd. opletten voor donkere wolken etc, en eerst ff kijken hoe de wind is op je spot (supervlagerig of niet)
|
|
|
Flexifool
|
Vanmiddag gaan wij een poging wagen bij de Brouwersdam. Voorspellingen (wind) zien er goed uit. Nu nog hopen dat het een beetje droog blijft.
|
|
|
xray
|
Zeker als de wind naar NW draait valt Zeeland door de luwte van Engeland vaak buiten de boot voor wat betreft het slechte weer!
|
|
|
KiteDemon
|
....dus vanmiddag NW 7 en zon!!!! (grinnik_kitesmiley) Ik ga nu mijn nieuwe speeltje ophalen en vanmiddag gelijk knallen met dat apparaat.
|
|
|
Flexifool
|
Zeker als de wind naar NW draait valt Zeeland door de luwte van Engeland vaak buiten de boot voor wat betreft het slechte weer!
Laten we het hopen... dan wordt het een topmiddagje... eindelijk mijn 9 weer eens uit de tas trekken
|
|
|
Joren
|
wij gaan waarschijnlijk toch even kijken op de grevelingendam, nog meer mensen daar vanmiddag? Passie?
|
|
|
Maurits
|
!@#$%^ weer, hier wordt je toch niet goed van die regen. Net alsof we nog niet genoeg hebben gehad. Gister stralend mooi weer, waait het niet :S
|
|
|
Merc
Gast
|
Mijn tuin staat volledig blank. Ik denk dat ik maar een privé zwembad ervan ga maken!
|
|
|
|
kitestertje
|
ik ga zo zwemmen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TtHoM@s
|
hier stormt het en het valt met bakken uit de lucht
18 km ten oosten van oostvoorne zoits denk (tong_kitesmiley)
|
|
|
Arnie26736
|
Knmi Waarschuwing WATERHOZEN Waterhoos waargenomen bij IJmuiden om 11.00 uur lt. Trekrichting zuidzuidwest langs de Hollandse en Zeeuwse kust. Windstoten waargenomen tot 90 km/uur. Dus kijk uit
|
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
ik heb gister gewoon gevaren hoor @ andijk met nog aantal gasten
|
|
|
Passie
|
en wat weeg je, en welke maat kite en board heb je, en hoelang heb je gevaren;p
kruis verhoor
|
|
|
VincentC
|
Niet zo Jelmer pesten he! (grinnik_kitesmiley) Gister was ik lekker ook van de partij met Jelmer, combo's waarmee gevaren is: Waroo 12.0 Sol 130 2005 Waroo 12.0 Kiteloose Small Drug 133x37 2006 Wipika Amp (12.0?) Gaastra Vision Flysurfer P3 13.0 en P3 10.0 met Spleene Rip 138 En er waren nog een paar gasten bezig met Torch2 12.0, Raven2 16.0 en een Rhino? 16.0 maar die kwam niet weg Gevaren vanaf 7 uur ofzo tot het donker werd, gasten met wie we aan het varen waren tussen 55 en 75 kilo ofzo
|
|
|
boeki
Logs: 0 | 18 uur
|
Iemand een idee wat het morgen gaat worden? van wind guru wordt ik niet veel wijzer, hoezo 3 verschillende voorspellingen
|
|
|
drifter
|
Ben van plan morgen om 7 uur op het strand te staan op de brouwersdam. Rond die tijd hoogwater en nog wat wind hoop ik
|
|
|
Passie
|
jezus vincent:). jij bestudeerd dan jonge? .. haha.. MOrgen gaat denk ik in zeeland niet veel worden in de middag..helaas, vandaag ook niks kunnen doen. wel balen
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
vanavond nog ff... denk dat ik zo nog wel ff ga...
|
|
|
Kevin
|
Horst was was tot half 3 top wel regen en af en toe een behoorlijke vlaag maar verder top dagie van half 10 tot half 3 kunnen kiten
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik be net wezen kijken hier op egmond aan zee nou ik waaide weg op het strand. vanmorgen zag ik de tenten over het terrein spoelen. en in egmond zelf stonden de winkels onder water en bij bergen aan zee ook veel water overlast
|
|
|