kiteles???

flyaway

Geen avatar

Augustus 16, 2006, 03:44:14
edit2Rapporteer  
hej hoi.
 loser

ik ben beginnend kiter en heb al 2 lange lessen achter de rug. (grinnik_kitesmiley)
ik heb genoeg vlieger ervaring alleen op mijn board blijven staan wil nog niet zo lukken. Huh
zijn er ook mensen die zin hebben om eens met mij te kiten om me een paar goede tips te geven?? ThumpsUp
 (bazuin_kitesmiley)kite lessen zijn namelijk VET DUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

let me know..  (hangloose_kitesmiley)
(paul_oosting@msn.com) Joepie
Jarno

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 16, 2006, 04:07:49
edit2Rapporteer  
where joe live?
D.D

Antwoord #2 Augustus 16, 2006, 04:13:32
edit2Rapporteer  
where jou vaar? loser
wouterb

Antwoord #3 Augustus 16, 2006, 14:15:41
edit2Rapporteer  
laat joe een middagie voortslepen achter een waterskibaan.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 16, 2006, 16:48:16
edit2Rapporteer  
I was seriejoes, where joe live?

(ik help die jongen liever een klein beetje in plaats van hier op t forum te moeten  lezen dat er een paul oosting met kite verongelukt is omdat hij nog niet echt op zn board kon staan...)
Flexifool

Antwoord #5 Augustus 17, 2006, 04:45:42
edit2Rapporteer  
very goed!
anders is het straks john doe  (grinnik_kitesmiley)
flyaway

Geen avatar

Antwoord #6 Augustus 17, 2006, 18:16:05
edit2Rapporteer  
ik woon in Groningen en ga kiten , meestal bij workum.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #7 Augustus 17, 2006, 19:03:15
edit2Rapporteer  
ik in zeeland.....

Ik wil je best helpen, maaaruh dan zal jij toch echt hierheen moeten komen :-)

Merc
Gast
Antwoord #8 Augustus 17, 2006, 19:41:39
edit2Rapporteer  
In Workum zitten een hoop lui die echt wel bereid zijn jouw te helpen. Kijk ff op: kiten in Friesland
kentyman

Antwoord #9 Augustus 18, 2006, 22:41:55
edit2Rapporteer  
gewicht op je achterste been
voorste been strekken
goed hangen
veel oefenen
:-)
flyaway

Geen avatar

Antwoord #10 Augustus 18, 2006, 22:58:05
edit2Rapporteer  
jo jarno bedankt dat je wel wil helpen alleen zeeland is idd een beetje ver weg.
ik heb binnenkort wel vakantie, mischien dat ik dan wel een paar dagen naar zeeland kan komen. maar dan laat ik het tegen die tijd wel eff weten.

jo kentyman: bedankt voor de tip ik weet het eigelijk ook wel dat je dat moet doen. het is alleen: als ik 8jes draai met mijn kite val ik achterover op het moment dat de kite even haast geen wind vangt. ik heb nl ook een fuel van 15m2 dus die draait niet heel erg snel. thnkxs anyway.
Emiel

Antwoord #11 Augustus 19, 2006, 03:26:47
edit2Rapporteer  
neem gewoon een lesje bij kitemobile dan komt het helemaal goed, je kan beter investeren in een les en daarna je materiaal niet slopen dan zonder les je materiaal slopen en misschien ook jezelf en nog erger anderen.
flyaway

Geen avatar

Antwoord #12 Augustus 19, 2006, 03:36:03
edit2Rapporteer  
i know i know ik heb ook al in totaal 3 uur gedeelde les gehad en 2 uur prive les, het is gewoon peper duur en zo rijk ben ik niet.

tog bedankt voor je reactie.
Idefixe

Antwoord #13 Augustus 19, 2006, 04:12:48
edit2Rapporteer  
Na je eerste lessen waar je de basis goed hebt meegekregen ( daar ga we dan maar even van uit) iemand zoeken die in jouw omgeving zit en dan met z'n tweetjes met één kite / board het water op. Elkaar afwisselen, goed naar elkaar kijken. Is lekker veilig en je leert veel sneller.
Hifly
Gast
Antwoord #14 Augustus 22, 2006, 19:36:04
edit2Rapporteer  
T'is niet een kwestie van rijk zijn ,hoor ...maar stel dat je jouw materiaal naar de dikkedullenis helpt dan kost het jou veel meer dan die enkele lesjes extra ... En kitemobile is een goeie stap in de richting , heb het daar ook geleerd .

Voornaamste tip bij waterstarten : goed op een bolletje zitten ( benen goed ingetrokken )zodra je de kite laat ( diep ) duiken om te vertrekken , moet je de punt van je board naar de vlieger richten en het voorste been strekken ( niet volledig ) en de eerste meters achter je vlieger aan gaan ( dus niet onmiddelijk opkruisen ) snelheid opbouwen en dan hangen en been voorste been strekken ...verder veel oefenen ...
Jarno

Geen avatar

Antwoord #15 Augustus 22, 2006, 20:59:35
edit2Rapporteer  
jo jarno bedankt dat je wel wil helpen alleen zeeland is idd een beetje ver weg.
ik heb binnenkort wel vakantie, mischien dat ik dan wel een paar dagen naar zeeland kan komen. maar dan laat ik het tegen die tijd wel eff weten.

jo kentyman: bedankt voor de tip ik weet het eigelijk ook wel dat je dat moet doen. het is alleen: als ik 8jes draai met mijn kite val ik achterover op het moment dat de kite even haast geen wind vangt. ik heb nl ook een fuel van 15m2 dus die draait niet heel erg snel. thnkxs anyway.

no worries en als ik dat zo lees dan kite je met te weinig wind voor die kite van jou?
Emma

Antwoord #16 Augustus 22, 2006, 23:08:30
edit2Rapporteer  
Lessen zijn duur idd... ik heb nog geluk met mn leeftijd, waar ik op vakantie was kon je rookie course (voor kinderen tot en met 15 en ik ben 15) doen dat was 2x4 uur les voor 125 euro heb dat 2 keer gedaan, was bij roha kiteboarding.. dus das nog wel goedkoper dan de meeste lessen =)...maar eh ja idd dus voor je nog en les gaat nemen wakeboarden (ik ook gedaan) en dan moet je toch nog maar les nemen. Een kennis van me had 2 lessen gehad, zn eigen kite enzo gekocht, op vakantie gegaan naar spanje ofzo, maar toen hij daar was was hij toch niet zeker genoeg en heeft dus niks kunnen doen =(.. en dat moet niet gebeuren he... dus succes met die les (en doe goed research naar prijzen.... sommigen zijn haast de helft goedkoper dan anderen, en wel even goed)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.