larssmits
Gast
|
En soms als je de zoekfunctie gebruiikt, dan lees je ook alleen maar reacties van: gebruik de zoekfunctie
|
|
|
|
|
|
litewave
|
Heb ook het idee dat er wat te weinig moeite wordt gedaan om iets uit te vissen. Nu wordt er een vraag gesteld, men gaat ff tv kijken, en voila je antwoordt op een dienblaadje. Sorry maar toen ik begon met kiten wou ik er alles van weten, naar de shop dingen vragen, op internet zoeken, das toch een beetje de voorpret van het kiten. Bij komend voordeel is dat je zelf info vergaard en zo meer kennis opdoet dan alleen je vraag.
|
|
|
VincentC
|
Iemand zin in een broodje pindakaas?
|
|
|
lennart
|
idd want je kan gewoon ff op verander drukken om het te verbeteren
|
|
|
dimitri
Gast
|
Heb gezocht maar nog steeds niet gevonden......
|
|
|
Molliebollie
|
Nee, het wordt een hype om te zeggen: Gebruik de zoekfunctie.
Ik heb soms het idee dat mensen zich cool vinden als ze dat zeggen ook al hebben ze in sommige gevallen gelijk. Maar waarom niet gewoon even antwoord geven, is een kleine moeite en wekt een stuk minder irritaties op.
|
|
|
Snowman
|
Heb gezocht maar nog steeds niet gevonden...... zoekt en gij zult vinden !! Matteüs 7:7,8 NBG
|
|
|
Psychotic
|
Wim, enig idee wat google een miljardenbedrijf heeft gemaakt? Juist, die zoekfunctie.....
|
|
|
Taco.
|
Ik ben het dus echt wel eens met wim.... Wat is er mis met een vraag stellen die al gesteld is: - Lang niet iedereen heeft de vraag ooit gezien en kan dus nog wat toevoegen aan de discussie - Iemand kan er anders over denken dan weken terug - een antwoord op een vraag is geen waarheid, het is in veel gevallen maar een mening, dus geen zelfde vraag krijgt hetzelfde antwoord. (tenzij steeds dezelfde lui antwoorden natuurlijk) - een forum is geen encyclopedie maar een discussieplatform. - een onderwerp kan getriggerd worden door een vraag (die al gesteld is) maar een nieuwe discussie vormen (over een ander onderwerp). - Als je iets niet de moeite waard vindt om op iets te reageren omdat je er al eens eerder over geluld hebt, dan doe je het toch lekker niet? Anderen willen misschien wel reageren.....
En wat ik helemaal niet snap: Als beheerder van een forum wil je toch juist dat er veel gediscussieerd wordt?
|
|
|
Taco.
|
Als iets continu herhaald wordt dan is het niet de vraag maar het antwoord: "gebruik de zoekfunctie"....dat is pas irritant op een forum. Zo dat is er uit
|
|
|
|
Spoon
|
een hangloser staat zelf als handtekening. Ik ben het eens met wimt en morrow.. Tis een verdomd irraitant antwoord.. Heb ook het idee dat er wat te weinig moeite wordt gedaan om iets uit te vissen. Nu wordt er een vraag gesteld, men gaat ff tv kijken, en voila je antwoordt op een dienblaadje.
en hoe weet jij dat er niet gezocht word? omdat er veel vragen worden gestelt hierzo? maar de kite communitie staat er toch om bekend om elkaar even te helpen?! en bovendien komen er steeds meer kiters dus krijg je steeds meer vragen.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Heb gezocht maar nog steeds niet gevonden...... zoekt en gij zult vinden !! Matteüs 7:7,8 NBG Nop, nog steeds niet...
|
|
|
xray
|
Grappig dat jij dat weer moet aanzwengelen wimt.... Verplaats jezelf ook eens in de positie van bezoekers die al lang op dit forum komen en bepaalde vragen en opmerkingen elke week zien terugkomen. Ook zij willen een forum dat overzichtelijk is. Wat mij betreft is een forum ook een belangrijke informatie bron en mag er best wel wat zelfredzaamheid verwacht worden. het forum is een beetje van iedereen namelijk! Zoals Litewave al stelt: "Nu wordt er een vraag gesteld, men gaat ff tv kijken, en voila je antwoordt op een dienblaadje." Dat is pas lui wat mij betreft! Overigens had iedereen met zoek deze reeds gevoerde discussie ook terug kunnen vinden.... http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=17517.0Mijn opmerking van toen blijft wat mij betreft ook nu weer staan: "Soms ben ik ook gemakzuchtig inderdaad als voor de zoveelste keer weer een type langskomt die naar de bekende en prima zelf te vinden weg vraagt. De neiging om alleen maar te replyen met gebruik de zoekfunctie is dan groot, een soort koekje van eigen deeg zeg maar dus je kritiek is gedeeltelijk terecht maar boontje komt om zijn loontje zeg ik dan weer.... Regelmatig zul je echter in mijn reply's ook links naar verwante topics zien, puur om te laten zie hoe simpel het is..." En dat doe ik nog regelmatig, niet altijd... De hele discussie over gebruik de zoek is niet van toepassing als de persoon di de vraag stelt in zijn topic vermeld dat hij (of zij) de zoekfunctie al heeft gebruikt. In die gevallen, en ze zijn zeker voorgekomen, krijgt iedereen een zo goed mogelijk antwoord. Dus van hulp is zeker sprake maar hulp bij gemakzucht is dat een stuk minder. Is toch ook logisch, als je zelf geen moeite doet en je verwacht dat van een ander wel, hoezo krom??
|
|
|
slufterhufters.com
|
Ik wordt meer moe van de posters die niet weten dat je in je eigen post de dingen kan veranderen.
En ik reageer niet eens meer op iemand zijn post als dat al tig keer voorbij gekomen is.
Zou je ook eens moeten doen, gewoon niet reageren werkt heel goed.
|
|
|
Buur
|
De oplossing is het forum zo maken dat je mensen die langer komen toegang geeft tot andere delen waar de discussie's een ander niveau kunnen krijgen, als je een jaartje op het forum komt dan heb je andere interesses, en meningen dan een member is anders dan die van een Guru... en daar in ook zijn aantal gelezen topic's. Maar ben het zeker ook met bullebak eens, je kan ook gewoon lezen wat je intereseert en daar op reageren. Maar ook het melden dat je de zoekfuntie moet gebruiken geeft weer 1 post extra, en een aantal mensen zijn echt postgeil, omdat ze er niet zo veel hebben en er graag meer willen hebben om de fel begeerde Guru positie te kunnen behalen en daarmee bewijs te hebben dat ze al onwijs veel informatie met iemand hebben gedeeld maar niet in herhaling willen vallen... of juist wel... want vaak zijn het de zelfde mensen die dit soort antwoorden geven...
Ik stem er voor om zowiezo De Bullenbak een eigen forum ruimte te geven vanwegen het aantal post wat is geschreven.... en Wimt ook voor alle post die wel ergens over gaan en toch ook weer nergens Buur ook een eigen om zijn picas te posten Oke voor iedeeen een eigen forum... zodat er nooit meer in een forum het zelfde topic wordt geoppend.. En speciaal voor Kitehigh een bataalde zoekfuntie.. zo dat ze net zo rijk wordt als Google... Dan kunnen alle leden een gratis kitesetje krijgen.... niets meer Naish, North, SS, F-one of Cabrina ALLEMAAL AAN DE KITEHIGH KITE!!!!!!!!!!!!!!! Echt een onzinnig topic...... naar mijn mening maar heb wel weer een post extra... kom ik toch weer een stap dichter bij het aantal post van bullenbak hahaha hij hoeft er nog maar 44 en dan heeft hij er 5000 op dit moment hahahahah....
|
|
|
|
Buur
|
hahahaha zullen we zo door gaan tot de 5000 hahahahah... ik ben wel opweg hoor!!! met mijn 691 met een paar onzinigge post op het forum er bij, maar denk dan dat ik te veel oude topics naar boven moet halen als ik op de 5000 wil gaan komen (sealedlips_kitesmiley) dat komt de ZOEKFUNCTIE gebruiken niet tengoede dan komt het gratis setje KITEHIGH kites niet uit de advertentie opbrengsten
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
pfff, wat een gelul allemaal, sorry jongens, moet het ff kwijt.
mis een beetje het oude kitesurf.nl gelul! lekker slap ouwehoeren af en toe, zonder dat er weer een bijdehante pipo komt met een tof antwoord
zoekfunctie is er niet voor nix, als mensen nog niet van het bestaan af weten, word dat netjes verteld.. klaar..
stelletje ouwe .......
|
|
|
KiteKoe®t
|
Zwijg... en kite.............. Da's de kreet Wimt.
Topics met gezeik waren er ook al lang... Je start er zelf ook té vaak één!
|
|
|
Buur
|
Sorry Pbter no spang, maar als ik nu naar kitesurf.nl ga zijn de discussies über dede, in vergelijking met een half jaar terug...toen spitte die gansters daar de boel te gruwlijk, met te louwe sjit, en een eigen taal die mij ver te boven ging soms, of moet ik nu (sealedlips_kitesmiley), als pipo. Hoop komend weekend weer lekker te kunnen kiten... en ga nu zwijgen....
|
|
|