Switchblade II

(HJ) MINI-ME

Augustus 21, 2006, 18:02:28
edit2Rapporteer  
Volgens de berichten is de Switchblade II over 4 a 5 weken leverbaar  ThumpsUp Zijn er al gasten die hem getest hebben  Huh
Mak

Antwoord #1 Augustus 21, 2006, 18:19:15
edit2Rapporteer  
je hebt zeker mail gehad van een shoppie uit deutschland   (grinnik_kitesmiley)   
(HJ) MINI-ME

Antwoord #2 Augustus 21, 2006, 18:33:51
edit2Rapporteer  
Ja... wie-niet  (grinnik_kitesmiley)
WIM

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 21, 2006, 21:18:11
edit2Rapporteer  
Cabrinha lijkt alle moeite te willen doen om de bow's een c shape feeling te geven. Weet niet of ik dat leuk vindt, vond de bow feeling net leuk, gigantische inzet bereik, de kite om zijn as laten draaien zonder druk of de kite in een grote krachtige boog een loop laten draaien. Was de CB1 feeling. De nieuwe contra heeft wel minder baardruk, maar hij draait minder snel en trekt altijd als je hem loopt, in vergelijking met cb 1.
One hand is wel veel makkelijker omdt hij stabieler staat en de bardruk minder is. De Switchblade krijgt een kleiner inzetbereik in plaats van een groter. Ik heb de indruk dat de kiteproducenten zich te veel concentreren op de beste 10 % van de kiters, en minder op de grote massa. De input op de fora komt ook vaak van goede kiters die veel unhooked varen en kiteloops doen, maar dat is niet het soort kite dat de massa zoekt.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #4 Augustus 21, 2006, 21:26:25
edit2Rapporteer  
Cabrinha lijkt alle moeite te willen doen om de bow's een c shape feeling te geven. Weet niet of ik dat leuk vindt, vond de bow feeling net leuk, gigantische inzet bereik, de kite om zijn as laten draaien zonder druk of de kite in een grote krachtige boog een loop laten draaien. Was de CB1 feeling. De nieuwe contra heeft wel minder baardruk, maar hij draait minder snel en trekt altijd als je hem loopt, in vergelijking met cb 1.
One hand is wel veel makkelijker omdt hij stabieler staat en de bardruk minder is. De Switchblade krijgt een kleiner inzetbereik in plaats van een groter. Ik heb de indruk dat de kiteproducenten zich te veel concentreren op de beste 10 % van de kiters, en minder op de grote massa. De input op de fora komt ook vaak van goede kiters die veel unhooked varen en kiteloops doen, maar dat is niet het soort kite dat de massa zoekt.
Oke dat gezegd hebbende...wat vindt jij dan een goede kite voor een gevorderde (niet unhooked) rider die opzoek gaat naar nieuw 2007 materiaal??? En wat is in F***-naam het verschil tussen SS Link en dat ding van North Huh
drifter

Antwoord #5 Augustus 22, 2006, 01:10:56
edit2Rapporteer  
Cabrinha gaat komen met 2 soorten bowkites. Eigenlijk 3, de contra als lichtweer kite.

De crossbow voor het freeriden, hangtime maar vooral ook voor waveriden. De directe power en depower van de crossbow is ideaal en precies wat je wilt in de golven. Plus een korte draai met minder power om meer turns op de golf te kunnen maken.

De switchblade wordt meer een freestyle, wakestyle kite. Maar met de veiligheid van een bowkite. Depoweren zonder je handen van de bar te halen.
T]-[0/\/\@S

Antwoord #6 Augustus 28, 2006, 05:24:33
edit2Rapporteer  
Wat vinden jullie van de 12m octane
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 September 02, 2006, 04:42:11
edit2Rapporteer  
Nog steeds niemand met de Switchblade II gevaren  Huh
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.