wasbeer
|
hij is uhm apart zullen we maar zeggen
|
|
|
Hifly
Gast
|
Ik denk dat Mike Thyson de ontwerper is ..
|
|
|
DENNS
|
haha die gouwe ziet er niet uit de rest valt wel mee beetje zelfde ontwerp als vorige jaren
|
|
|
vin2481
Geen avatar
|
(geschokt_kitesmiley) Zeer zeer zeer VET zwaar gepimpte shit......... masters of the universe
|
|
|
hennie
Geen avatar
|
Inderdaad zo fout dat het gaaf begint te worden. Volgend jaar gaan ze ook gouden helmpjes als collectors item verkopen en de gouden schoentjes voor de vrouwen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Liquid force was ze dit jaar al voor. Ik hou wel van maffe kleuren, maar dit gaat helemaal nergens meer over
|
|
|
D.D
|
Die gouden (geschokt_kitesmiley). Die moet ik echt hebben. Wel balen dat ik pas de 06 heb gekocht
|
|
|
KiteDemon
|
De excentrieke mode-uitspatting heeft zijn intrede gedaan in de kitewereld. So far for the coolness. Dit heeft niks meer meer kiten te maken.
|
|
|
Nino
|
..Burp... (geschokt_kitesmiley) Dit moet een grap zijn
|
|
|
|
Lex
|
niet schrikken als jullie 50 cent straks zien kitesurfen
|
|
|
T]-[0/\/\@S
|
dat gaat lopen in duitsland !
|
|
|
Joris
|
Die met goude randjes vind ik maar lelijk. De gepimpte goude limited edition is zo fout dat het weer erg vet is Een gouden bar lijkt me ook wel mooi.
|
|
|
big_ben_lair
|
met welke kite ga je dan varen? ik ken geen gepimpte kites
|
|
|
Rowin
|
Das echt harnas voor de powerrangers (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tha white pimper
Gast
|
Jongens, Mystic gaat in het jaar 2007 ook witte pakken produceren, alleen volgens mij niet voor partucilierenm, alleen voor teamrider, dus ik ga Mystic even lief aankijken. De witte power ranger was vroeger altijd al mijn favoriet (nu ook nog ::schaam: Ik neem dus die witte firestarted limited edition en dan het witte pak, en dan, be ik de pimpo!
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik heb morgen m`n trapeze binnen, zwart met zilver.
Kosten 169 euries......
|
|
|
|
WIMPIII
|
En maar poetsen op die harnashaak. Ook jammer dat die rechter van de 2 de hitler groet brengt. Nu zijn het echt foute pakken.
|
|
|
|
rocket man
|
eins, zwei, drei, jawohl wir trinken Alkohol voor de wetsuit rrrrechts!!
|
|
|
VincentC
|
Als je goed kijkt zie je dat de LE ook minder verstelmogelijkheden heeft, kijk maar naar de band.
|
|
|
robin..
|
waar heb je het over ????????? LE band ehhhhh
|
|
|