wetsuit, scheur herstellen

Nicolas

Augustus 26, 2006, 21:48:22
edit2Rapporteer  
Hoe kan ik het beste een scheur in mijn wetsuit herstellen? Of tenminste vermijden dat het nog groter wordt? Is hier een goede soort tape voor bestemd?

Dankje!
Psychotic

Antwoord #1 Augustus 26, 2006, 23:02:15
edit2Rapporteer  
neopreenlijm, te halen in de duikshop
Gj

Antwoord #2 Augustus 27, 2006, 03:15:37
edit2Rapporteer  
gebruikt a.u.b. de zoekfunctie.
Nicolas

Antwoord #3 Augustus 28, 2006, 17:23:51
edit2Rapporteer  
Ok dankjewel JT
efgeha

Antwoord #4 Augustus 29, 2006, 15:56:53
edit2Rapporteer  
Hé Surfboy, waar zit de scheur??

Als je die neopreenlijm gaat halen, kijk dan ook of ze neopreen tape hebben, is opstrijkbaar spul, wat je even op maat moet knippen, bij voorkeur met ronde hoekjes. Na het plakken dit over de scheur strijken, wordt het sterker van.

O ja: lijmen van de scheur doe je door beide kanten in te lijmen, dan even een minuut of vijf laten inwerken, vervolgens met de warme föhn of een verfafbrander die lijm even opwarmen en dan pas op elkaar drukken. Plakt als een dolle!

Succes
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 Augustus 30, 2006, 01:56:24
edit2Rapporteer  
Begin dit jaar had ik vlak onder mijn trapeze een scheur van 15cm, deze heb ik geplakt met neopreenlijm en om het te versterken heb ik er een stuk fiets-binnenband overheen geplakt met neopreenlijm, wel erg goed schuren. Dit omdat een surfshop niet echt om de hoek ligt, het toch al een oud pak was en ik al lijm had liggen.
Het is nog goed gegaan ook want nu is het na tig keer kiten nog steeds heel.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.