|
joppurt
Gast
|
dankje arno... iik moet donderdag naar het ziekenhuis voor onderzoek... hoop dat het een beetje meehjvalt maar ben bang van niet... :'( :'( :'(
|
|
|
La Flauwurhman
|
ey! Joppurt,
Da's zwaar k l o t e ! Hoop voor je dat je weer snel een rakkie kan knallen!
greetz Dennis
|
|
|
xray
|
sterkte!
|
|
|
fons
Gast
|
Na regen kom zonneschijn,
Kan je niet kiten ga dan achter de chicks aan, of vind je dat niet leuk !!
hehe !! fons
|
|
|
Fabian
Gast
|
laatste kan nooit kwaad idd. Sterkte, Fab
|
|
|
Erik Verhe1j
|
Ik heb ook regelmatig lichtelijk last van mn knieen en weet wat het is.. je kan echt weinig op het gebied van kiten Hopen dat het goed komt!! sterkte! En idd achter de wijven aan
|
|
|
joppurt
Gast
|
allemaal superbedankt... ik baal egt TE hard... :( :( :( dan maar filmen dit weekened bij van den berg... :'(
|
|
|
ErikB
|
Veel sterkte met je knie pikkie. Net zoals Martin Vari van een come back terug komen en dan weer lekker beulen.
|
|
|
Emiel
|
balen voor je hopelijk isut snel weer over
|
|
|
Ruudje
Gast
|
Hee,
heel veel sterkte man, hopelijk valt het bij het onderzoek mee en kan je snel weer kiten... 8)
Don't give up man!!
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
niks man... zwaar min... STERKTE!
ik hoop met de rest mee dat je weer snel kunt kiten!
Ciao!
|
|
|
|
Moza
|
Revalideerse, succes en onthoud.....na diepe dalen volgen hoge pieken....je hebt iig tijd om de allernieuwste moves in je hoofd al goed te krijgen.....best of luck
|
|
|
Yannick
|
Sterkte man!
|
|
|
Paul
|
sterkte
|
|
|
Joren
|
sterkte met je knie,
|
|
|
peter
Gast
|
dat is zwaar klote joppurt! sterkte, hopelijk sta je snel weer op het water
|
|
|
Radical Ronnie
Logs: 0 | 1555 uur
|
Sterkte met die knie!!!
Maar...ehhh... is een Knee-brace niets voor je??? Een vriend van me heeft er eentje uit carbon (zodat die niet roest!) en kan met dat ding om gewoon kitesurfen, snowboarden, enz. Terwijl hij zonder brace amper normaal kan lopen... (hij mist wat essentiele banden in het kniegewricht...)
|
|
|
joppurt
Gast
|
eehj doeds... bad news... ik moet volgende wek naar amsterdam voor een MRI scan... de arts heeft een HEEEEL sterk vermoeden dat er een scheur in mijn miniscus zit... de MRI scan zal laten zien of dit ook het geval is... maar aangezien me knie al een paar maanden dik is en om nog een paar andere redenen denkt ze het bijna zeker te weten... jah als dat het dus is dan moet ik onder het mes... dus voorlopig niet kiten... :'( :'( :'(
|
|
|
xray
|
sterkte, focussen op daarna!
|
|
|
-DAVE-
Gast
|
ja , en voorlopig "FOCUSSEN" mEt een camera, om de kitehobby erin te houden.... mannetje!
|
|
|
slufterhufters.com
|
flink @#*&*^%$#$##@@#@*^%& maar je komt er wel weer boven op.
he joppie sterkte dude, ene kin omhoog he!!
ps, als je lekker wilt schelden of gewoon ff wil babbelen dan is er de msn he, dat weet je.
|
|
|
Steefman
|
hey job!
marije en ik zijn bij je in gedachten!
grt,
stefan
|
|
|