Snowman

|
zeker van Marjon de Hond die last heeft van haar hormonen....
|
|
|
|
LEAF

|
Nou ik hoop dan wel op een hitte golf met veel wind anders mogen ze hem houden!!
|
|
|
J-D

|
Een hittegolf in september? lijkt me nogal onwaarschijnlijk eerlijk gezegd...
|
|
|
harryCab

|
In juli werd er ook gezegd dat augustus ook erg warm zou zijn.
Tis de natste en koudste maand, die als record in de boeken gaat, geworden.
Dit soort zaken zijn dus niet te voorspellen.
|
|
|
|
|
slufterhufters.com

|
FF met god gebeld en die zij datl de zon zou gaan schijnen in de maand september ook voor al die andere maanden zou de zon gaan schijnen, wel overdag zij hij erbij, als de zon niet schijnt is het nacht.
|
|
|
Rowin

|
naja.. 20 september, op me verjaardag begint de herfst. Dus dan zal het wel begin september, dus in de zomer moeten zijn (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Petteflat

|
Klopt, van 6 sep. tot 11.
|
|
|
|
RH

|
'T is niet te voorspellen, maar alles heeft te maken met het warme water van de Noordzee. Door de hitte van juli is het water zo warm geworden dat er nu een lagedrukgebied "gevangen" zit op de Noordzee, dat zich door dat warme water lekker voltankt en het boven ons uitstort (ook vreemd om te zien dat de wind vooral tot aan de kust sterk is en landinwaarts verbazend snel afneemt).
Als er een hogedrukgebied onze kant op komt dan is de kans groot dat deze ook weer een lange tijd blijft hangen en dat is waarschijnlijk de reden dat ze verwachten dat ergens in september weer een hittegolf komt.
Bron: Radio 1
|
|
|
rocket man

|
Thomas, over welk jaar heb je het?
|
|
|
Floort
Gast
|
Nostradamus?  Met zn groene Broek !
|
|
|
teammohawk
Gast
|
die stond hem goed =)
|
|
|
FLOF

|
die stond hem goed =)
Hahahaha, flapperdeflep, prrrt, klets......met z'n zessen!
|
|
|
wouterb

|
in één broek
|
|
|
Emma

|
Nou dit koude weer wordt veroorzaakt door een blokkade. Zo'n blokkade houd meestal zo'n 6 weken aan, hij begon in augustus, en dat betekend dus dat het eind september nog lekker weer kan gaan worden, maar een hittegolf lijkt me idd ook een beetje overdreven.
|
|
|
Le Coq
Gast
|
Nostradamus?  Met zn groene Broek ! die stond hem goed =)
JAAA Zijn naam was Nostradamus, soms ging hij naar een cafee, en dan ging hij daar een heleboel stennis lopen trappen. En dan zeiden de mensen tegen Nostradamus misschien kan je dan wel goed voorspellen maar dat wil dan dus niet zeggen dat je dan automatisch ook gelijk heel veel stennis kan gaan lopen trappen. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
e_surf

|
Komt ie er aan ??? (De hittegolf) Tis anders wel lekker weer, maarja Mocht ik kiezen, dan toch liever 5/6 bf en 17 gr.
|
|
|