wind zondag niet te doen voor beginner?

Lex

Berichten: 4827
Antwoord #50 September 04, 2006, 03:09:29
edit2Rapporteer  
Ik ben egt zo blij met al die reacties, anders had ik mis op het strandgestaan.. of in de heli..

Het is ook niet goed als je alleen naar de reactie's kijkt op het forum of je wel of niet gaat. Je moet je eigen gezonde verstand gebruiken!
sjef

Berichten: 599
Antwoord #51 September 04, 2006, 04:43:56
edit2Rapporteer  
ik ben ook beginner en ben vandaag naar horst gegaan rond18.00 even gewacht zodat het rustig was en toch nog gevaren ik ben vaak huiverig maar ging toch en het voelde goed. maar ik had op windguru gekeken en er stond 16 knopen toen ik daar was leek het wel meer!         
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #52 September 04, 2006, 04:47:39
edit2Rapporteer  
windguru is ook een voorspelling en geen huidige wind!
Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #53 September 04, 2006, 05:54:06
edit2Rapporteer  
Heb in dit topic net iets teveel berichten gelezen van beginners die het dan hebben over "gezond verstand"... Ben ik nou gek of sporen die gasten helemaal niet?! Als ze al gezond verstand zouden hebben zouden ze daar ook naar moeten handelen. Vraag advies aan ervaren kiters!! Dat hebben al die betreffende ervaren kiters ook in de voorgaande jaren gedaan bij anderen. Wtf is je probleem??? Bij twijfel, ga vooral niet! Het is het niet waard. Ikzelf ben zeker niet 1 van de beste maar ken m'n verantwoordelijkheden zeker wel. Vandaag met m'n 8 utigevaren om vrij snel erna weer terug te komen op het strand, het waaide even te stevig. Dan is het gewoon accepteren dat ikzelf beter even kan wachten. Later op de dag heb ik weer de ballen uit m'n pak kunnen springen.
Moraal vind dit verhaal... Speel niet met het leven van jezelf, anderen of van de spot. Jij hebt morgen vast ook nog wat te doen, net zoals die wandelaar, mede-kiter en wie dan ook!
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #54 September 04, 2006, 15:39:43
edit2Rapporteer  
ik ben ook beginner en ben vandaag naar horst gegaan rond18.00 even gewacht zodat het rustig was en toch nog gevaren ik ben vaak huiverig maar ging toch en het voelde goed. maar ik had op windguru gekeken en er stond 16 knopen toen ik daar was leek het wel meer!         

www.windzoeker.nl voor de huidige wind Wink
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #55 September 04, 2006, 15:43:51
edit2Rapporteer  
Ik ben egt zo blij met al die reacties, anders had ik mis op het strandgestaan.. of in de heli..

Het is ook niet goed als je alleen naar de reactie's kijkt op het forum of je wel of niet gaat. Je moet je eigen gezonde verstand gebruiken!

Deze jongen heeft advies gezocht en gekregen en is thuis gebleven, wat wil je nog meer. Ik moedig hem dus ook aan ook toekomstig het balletje weer op te gooien, en niet in z'n kamertje naar z'n eigen verstand proberen te luisteren. Deze Thread heeft veel reacties losgemaakt en is meer dan 1000 keer gelezen. Ik ben ervan overtuigt dat hierdoor eea twijfelaar niet het water op is gegaan. Dit is een positief gebaar van wederzijdse ondersteuning en zo moeten we houden onder elkaar.
Kleur kiter
Gast
Antwoord #56 September 06, 2006, 03:21:21
edit2Rapporteer  
Heb tot 11 uur gevaren met me vijfje en toen gestopt was toen 29/32knopen, werdt toch wat te heftig ben toen gaan windsurfen met 4.0
Wel jammer van die ongelukken sterkte mannen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.