Ongevallen en blijf opbouwend graag!

KitingDaddy

Berichten: 25
Antwoord #25 September 06, 2006, 01:52:00
edit2Rapporteer  
Waarom willen sommige mensen niet gewoon iets van andere aannemen?
Ook al zijn het misschien wel pubers die bezig zijn met kiten ik neem graag wat van die jongens / meisjes aan. Ik ben zelf een beginner en kijk meestal eerst op het water waar iedereen ongeveer mee vaart, vervolgens ff een praatje maken en om dan als laatste mijn kite op te bouwen.
Ik kan me voorstellen dat sommige zich aan "beginners" ergeren maar kom op we moeten het allemaal leren. Geef de beginners maar het goede voorbeeld en leg je argument zo goed mogelijk uit en wordt niet gelijk pissig.

Tuurlijk worden er fouten gemaakt maar wie is er perfect dan??? (nobody)

Als het voor mij als beginner verteld word dat de wind vlagerig is of veel te hard dan laat ik alles lekker in de auto liggen en ga op het strand zitten kijken naar jullie  ThumpsUp en hoop dat ik ook nog eens zo ver kom.
Kondor 11

Berichten: 611
Antwoord #26 September 06, 2006, 02:00:10
edit2Rapporteer  
Windmeter is echt top was 's ochtends op neeltje en mat 32 á 34 knopen constant met uitschieters naar 41. Ben snel naar een andere spot aan de kust gereden waar het rustiger was en met 10 en later 7 goed te varen viel
Kite_Almere

Berichten: 177
Antwoord #27 September 07, 2006, 21:27:35
edit2Rapporteer  
Waarom willen sommige mensen niet gewoon iets van andere aannemen?
Ook al zijn het misschien wel pubers die bezig zijn met kiten ik neem graag wat van die jongens / meisjes aan. Ik ben zelf een beginner en kijk meestal eerst op het water waar iedereen ongeveer mee vaart, vervolgens ff een praatje maken en om dan als laatste mijn kite op te bouwen.
Ik kan me voorstellen dat sommige zich aan "beginners" ergeren maar kom op we moeten het allemaal leren. Geef de beginners maar het goede voorbeeld en leg je argument zo goed mogelijk uit en wordt niet gelijk pissig.

Tuurlijk worden er fouten gemaakt maar wie is er perfect dan??? (nobody)

Als het voor mij als beginner verteld word dat de wind vlagerig is of veel te hard dan laat ik alles lekker in de auto liggen en ga op het strand zitten kijken naar jullie ThumpsUp en hoop dat ik ook nog eens zo ver kom.

HULDE AAN DEZE PERSOON zo moet iedereen zijn !
ik ben ook zo !
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.