Ziet er zeeeeeeeeeeeer strak uit en is ook voorzien van de nieuwe bar met de 1:1 optie Dus de bardruk zal in iedergeval lager zijn Maar worden je lijnen niet zwakker met die knoopjes erin????
« Laatste verandering: September 05, 2006, 16:30:31 door MINI-ME »
Dieper profiel! Dus wat meer bolling bij de LE. Lijkt er op dat dit de X4 onder de SLE's gaat worden. Mega lift dus. Zal waarschijnlijk ook wat dieper in het windvenster blijven staan wat voor waverijden een voordeel is.
De Boxer vliegt meer naar de rand van het windvenster en is met je board dus nog aardig uit te remmen als je tegen de stopper vaart. Ik denk dat je dat laatste wel kan vergeten bij de nieuwe SW maar je kan natuurlijk ook gewoon depoweren.
De SW zal een andere SLE zijn dan de Boxer. Boxer meer allround en SW meer wave en volgens mij dikke big air.
Naish heeft altijd al verschillende kitemodellen voor verschillende toepassingen geproduceerd, en dat zie je nu ook in de SLE-series.
Die 75 als max zal nog redelijk wat voeten in de aarde hebben vrees ik....dat stopt niet bij een kite alleen. Het was bovendien de max en niet zoals eerder terecht opgemerkt over een langere afstand vastgehouden!
Maar geef mij maar die Raaf 3 met DD, ik denk dat dat een monsterkite gaat worden want ook de Raaf 3 heeft een dieper profiel