|
Feltyshot(offline)
Gast
|
zeker wel goede foto's en ook goed getimed. beter dan die gast de een vriend van me had in gehuurd
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Nette pics, job!
|
|
|
Maurits
|
jezus job! wat een beul! hehe dat gezicht van jou op 1na laatste foto, heheh
|
|
|
Buur
|
coole picas...
|
|
|
Jeks one
|
strakke foto's hoor, mooi zo'n kader eromheen.
|
|
|
Aurel
|
Super mooi!!!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik was er ook maar sta niet op de foto,s wat jammer (grinnik_kitesmiley) Mooi foto,s trouwens Geen wind vandaag Frank hele weekend niet
|
|
|
Rowin
|
nice pics (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mooie foto's hoor... Zag ze ook op foilzone.com staan van Ramon.... Nee Harring Harrie vandaag geen wind...... Zet het bier maar koud voor vanavond...... (tong_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
geen wind vandaag Frank hele weekend niet Kijk nog maar eens naar buiten hier waait het aardig...ik ga straks even op Edam kijken..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik denk dat Frank weer voor jan l.....l naar edam gaar rijden (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Volgens mijn sites geen wind !!!!! Maar jij heb die site met die kleurtjes natuurlijk die is zo betrouwbaaaaaaar !!!!!!!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Zet het bier maar koud voor vanavond...... Staat al een tijdje koud
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je moet niet altijd van die "betrouwbare" weersites uitgaan ,je moet ook eens gewoon naar buiten gaan en naar de bomen en de lucht kijken,en die gaan hier nu behoorlijk heen en weer ,dus het waait...ik ga nu wel even bij Edam kijken
|
|
|
Teigetje
|
Ja Frank je heb gelijk het waait hier ook Ik ga ook effe kijken................................. ........................voetballen bij me zoon....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja Frank je heb gelijk het waait hier ook Ik ga ff een fietsie kopen voor mijn dochter zo hard waait het hier (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) ...ik ga nu wel even bij Edam kijken Voor Jan L.............L rijden of heb je lekker gekite vanmiddag Frank ???????
|
|
|
Teigetje
|
Ja Frank je heb gelijk het waait hier ook Ik ga ook effe kijken................................. ........................voetballen bij me zoon.... Voetballen was ook niet om naar huis over te schrijven 6 - 2 verloren. Vanavond even aftanken bij Harring Harrie.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vanavond even aftanken bij Harring Harrie neem je nog wat te roken mee ??????????
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Mooi hoor. dan krijg je geen cadeautje....... weet je wel wat het allemaal kost.....
|
|
|