Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Volgens mij zit ie in de oosthoek dus dan wordt het Enkhuizen, maar ik denk dat er te weinig wind is.
|
|
|
silvia
Gast
|
kan je in enkhuizen ook heel eind staan? of word het meteen diep want dat is niet lekker om te oefenen....
|
|
|
Teigetje
|
Enkhuizen kan je mega ver lopen verder als je lief is.. Misschien is het vandaag een mooi daggie om te oefenen. Let wel alleen starten op het grasveld links van het zwembad....
|
|
|
silvia
Gast
|
we zijn er nog nooit geweest weet je misschien ook waar we het kunnen vinden? we komen zelf uit purmerend... alvast bedankt (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik kom ook uit Purmerend en het lijkt hier wel te gaan waaien (zat. 12.30 uur),ik ga straks even kijken op Edam dat is slechts 10 min van Purmerend...En je heb daar vaak een betere wind als in Enkhuizen..
|
|
|
erwinvermeulen
Gast
|
oke dan ga ik even bij edam kijken maar kan je daar ook ver staan??? en anders zie ik je zo (grinnik_kitesmiley) en waar precies in edam???
|
|
|
zwafra
|
Bij de Camping (dijk) ongeveer 200 mtr doorrijden ,Als het goed is zie je de kites wel in de lucht hangen..
|
|
|
|
silviav
|
hoezow zou het niet gaan?
|
|
|
Bluecupra
|
hoezow zou het niet gaan?
Misschien niet voldoende wind (tong_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Bij de Camping (dijk) ongeveer 200 mtr doorrijden Voor Jan L...........L heenrijden (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
zwafra
|
ik ben vanmiddag vanaf 14.30 tot 17.00 uur op het water geweest bij Edam en het was goed te doen ik heb met mijn 14 Waroo gevaren,samen met nog zo,n 6 kiters die wel doorhadden dat het waaide ,Er stond een lekker constante briesje van zo,n 12-14 knp genoeg om goed te planeren ,en later trok de wind nog aan en kon er ook nog gesprongen worden...En dat alles met een heerlijk zonnetje erbij...Voor morgen word hetzelfde weer verwacht..
|
|
|
|
Marsie
|
Hoiiiiiiiiiiiii, Ik was vandaag in Warder stukje noordelijker dan Edam. Inderdaad 12-14 knopen,met drie man,is niet zo ruim maar voor een beginner als ik perfekt. Ik vaar met een toro 14mtr,iemand anders moest al van 18 naar 14 mtr. Voor morgen volgens mij alleen in de morgen nog voldoende wind. Groet Marcel.
|
|
|
Teigetje
|
In de ochtend.......... Blllleeewwwwwwhhhhh dan lig ik nog in mijn kribje......... Haring Harrie geeft een zeer zaai feesie....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Er stond een lekker constante briesje van zo,n 12-14 knp genoeg om goed te planeren ,en later trok de wind nog aan en kon er ook nog gesprongen worden...En dat alles met een heerlijk zonnetje erbij...Voor morgen word hetzelfde weer verwacht.. Top Man, eindeljik eens niet voor Jan L........L gereden Wat is de verwachting voor morgen ????????????????
|
|
|
|
¦Tim¦
|
lekker op brouwersdam gevaren de wind stond net goed dus was best vet ..
nu ben ik uber gaar komt ook beetje door drukke week achter de rug :/
morgen gewoon naar het starnd en we kijken wel wat het word
|
|
|
Erwin
|
ik heb gebrokbeerd te kite maar ik kan het nog niet echt goed maar was wel lekkere wind alleen me voetbanden waren te krap dus ik kon nit op een board hopen dat het morgen weer zo is dan kan ik board proberen(ik was met arush flow 8 meter blauwe)
|
|
|
zwafra
|
De voorspellingen voor vandaag(zondag) zijn niet echt goed ,maar dat waren ze gisteren ook niet ,ik hoop dat er vanmiddag weer een windje opsteekt zodat we weer even lekker kunnen gaan varen... De weersverwachting van de KNMI luid. WIND: OOSTELIJK 5-10 KNOPEN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET MARKER- EN IJSSELMEER ENKELE KNOPEN MEER. misschien vanmiddag net genoeg om even te varen,op Edam...
|
|
|
Erwin
|
ik ga ook weer
|
|
|
silviav
|
was veel te weinig wind vandaag(edam) kite ging niet eens de lucht in (shame_kitesmiley)
|
|
|