beschermende kleding bij epoxy gebruik

Wimt

September 12, 2006, 00:04:18
edit2Rapporteer  
Ik sprak met een pief van DSM, over allergie van epoxy. Epoxy is volgens hem, de harder, erg lichaamseigen, en wordt dus makkelijk opgenomen.
Ook door je heid, want je huid zijn volgens hem je 2de longen. Daarom was het volgens hem ook zo dom, dat mensen die vergif spuiten, wel handschoenen en laarzen en een koolstofmasker ophebben, maar gewoon in hun korte broek verder aan de slag zijn.

Is ook mijn fout vaak geweest, dus min. spijkerbroek en lange mouwen.

Volgens hem zijn er minder riskante harders op de markt.

Als iemand nog een spec. vraag heeft, ik zie hem 1 keer per maand bij Natuurmonumenten.
Geronimo79

Antwoord #1 September 12, 2006, 01:11:43
edit2Rapporteer  
Is dit niet gewoon common sense? Natuurlijk is die troep giftig. Denk dat de meesten hier zich zelf wel wat beschermen. Zoverre het nodig is.

Maaruh wimt, word het niet eens tijd dat jij een kite koopt? Want veel kiten kan jij nooit doen, gezien de hoeveelheid topics die je aanmaakt. maar goed dit heb je allemaal wel eens gehoord.
Er zitten af en toe wel hele nuttige topics bij.

De groeten
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.