Erik Verhe1j
|
Ben benieuwd! RavenII was al top
|
|
|
KiteDemon
|
Jaaaaaa.......ik ook. Het schijnt dat de RIII weer een ouderwets hangtimemonster moet gaan worden. Maar....."oh and it loops like a Torch of last year".......dat moet dan het ultime allroundbeest gaan worden. Ik heb mijn TorchIII 14 gecancelled en wacht toch maar tot volgend jaar op de RIII. Kan mij er ook nog niks bij voorstellen dat ze een kite als RII nog kunnen opkrikken.
|
|
|
Bluecupra
|
Komt de RIII pas volgend jaar uit? Had deze eigenlijk nu of ergens in Oktober verwacht
|
|
|
xray
|
Oktober/november wat ik hoor.
Nog een andere opmerking uit dezelfde thread...
"I have spoken to someone (I know well & does not BS) who has ridden a pre-release 12m Raven 3 and he confirmed the hangtime was better than the Shockwave... "
|
|
|
LEAF
|
Klinkt weer veelbelovend, ben benieuwd naar dit hangtime monster
|
|
|
|
Daniell
|
Heerlijk hè Globe dat jij nu al toegang hebt tot al die nieuwe toys. Lucky bastard!
|
|
|
xray
|
Globe boefje! Ik wil hem testen Dan deze ook nog even!
|
|
|
globe
|
@ Daniell 2006 Ravens zijn zooooooo passé Als het goed is gaat vandaag de Raven site de lucht in. www.naishkites.com !
|
|
|
xray
|
Globe, wanneer leverbaar?
|
|
|
globe
|
Weet ik veel, vraag toch lekker aan een shop ofzo . Ene JDV vroeg er ook al naar
|
|
|
xray
|
JDV, die ken ik niet? ;D Ze zijn bij Naish toch al veel te laat naar mijn smaak met die Raaf 3....
|
|
|
KiteDemon
|
Naar mijn info is het nu de tijd voor de TorchIII, iets later dit jaar de SWII, en volgend jaar de RIII. Maar met een beetje mazzel dan zal er wel weer een mondjesmaat zending in NL arriveren voor demo´s en teamriders voor einde dit jaar. Dus als die apparaten dit jaar beschikbaar worden, natuurlijk gelijk op de stranden leggen voor demo´s!!! Kan ook niet anders zeggen dat de gehele kiteline van Naish over de hele linie echt über is, en zien er ook weer te gelikt uit!!
|
|
|
xray
|
en nog meer... "I have rided with the Naish rep here 2 weeks ago, the torch guy was a little bit disappointed with the low end of his new torch but jumps were better, the raven guy had a broad smile on his face saying it was the best raven ever ...condition were good so they did not want to lend me their kites next time ..."
|
|
|
globe
|
Naar mijn info is het nu de tijd voor de TorchIII, iets later dit jaar de SWII, en volgend jaar de RIII. .... ? volgend jaar? dan komt de 2008 raven al uit hoor
|
|
|
Bluecupra
|
@xray; ik zie in aanbod dat je de Ravens 2 en Nobile 666 te koop aanbied. Wat zijn je plannen?
|
|
|
xray
|
1+1=? Nieuwe Nobiles komen er ook aan!
|
|
|
Bluecupra
|
1+1=? Nieuwe Nobiles komen er ook aan!
Is er al meer info bekend over de nieuwe Nobile boards? Kan toch bijna niet beter dan de 06 modellen? (op de print na dan (tong_kitesmiley) )
|
|
|
mathieu3
Gast
|
1+1=(raven)3, gok ik..... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
xray
|
Normaal gesproken is de kite snel leverbaar als ze hem officieel launchen!
|
|
|
xray
|
Ze geven nu ook op hoe hard je de kite op moet pompen...
"Inflation Pressure: Smaller kites require greater pressure in the bladder to hold their shape. Naish advises using our electric pumps “The Inflator” to inflate your kite. These pumps have a built in pressure sensor that will shut the pump off once it has reached the desired inflation pressure. Below are recommended maximum pressures. • 6m through 10m kites require a maximum of 8 psi or .55 mPa • 12m through 14m kites require a maximum of 7 psi or .50 mPa • 16m through 20m kites require a maximum of 6 psi or .40 mPa • Always inflate kite very firmly."
|
|
|
KiteDemon
|
Hmmm......goed argument om gelijk die electrische pomp te slijten.......
Gelukkig heb ik deze nooit nodig gehad en gaat het al jaren prima op gevoel......dat is bij mij altijd snoeihard en ook nog nooit een kite ge-explodeerd of naadje gesprongen.
"• Always inflate kite very firmly." Dat is nog altijd harder dan de gemiddelde kiter zijn kite oppompt. Naishes zijn daar gewoon op gebouwd.
|
|
|
xray
|
Wil geen electrische pomp, gewone pomp is juist goede warming-up...
|
|
|