RandyHereman
Gast
|
Naar Cabarete vlieg ik altijd met ArkeFly en ik heb nog nooit hoeven betalen. Zorg dat je in de comfort class terecht komt. Dit kost je misschien 20 euro extra per ticket maar je zit ruimer, krijgt gratis koptelefoontje, hebt eigen incheckbalie (gaat dus veeeeel sneller) en je mag meer KG meenemen.
Als je langere tijd gaat dan raad ik je aan met TAP te gaan. Die hebben 2PC (2 Peace Concept) en dan mag je 2x 32kg meenemen.
Martinair vliegt ook op Fortaleza en daar betaal je 80 euro per enkele reis maar dan mag je wel zoveel kitestuff meenemen als je wilt.
Succes en zie je in cumbuco!
|
|
|
Sjonnie
Gast
|
Hoi, Ik ben net naar Egypte geweet met Arke, kijk eens op de site van Arke voor de bijzonderheden. Je kunt ook in de lowbudget klasse spullen meenemen, een golftas tot 15 kg en duikspullen tot 10 kg. Kite surf spullen moet je aanmelden met het risico dat je moet betalen. Om discussies uit de weg te gaan heb Ik gezegd dat het duikspullen waren en geen enkel probleem gehad Ik had een tas van 1.50 mtr met twee kite en een boardje.
Veel succes daaro !! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Roland @ VARA
Gast
|
Nou is mijn vraag, neem je dan je kite spullen los mee naast een koffer van 20Kg of gewoon 1 tas en onder de 20Kg blijven, Dat llatste is namelijk wat ik altijd doe:
2 kites 1 board en wat kleren in een mooie board/kite bag en dan op ongeveer 20Kg uitkomen...??
Op die manier nog nooit problemen gehad, moet alleen op schiphol mijn tas dan in een appart karretje zetten vanwege afwijkende maat.
|
|
|
Angela KA
|
Ik zal het nog ingewikkelder maken.. ik ga 10 oktober naar Cumbuco en ik wil kite én duikspullen meenemen.. Moet je dan onder 20 kg blijven of mag je dan golftas (met kitespullen) + 10 kg (duikspullen)????
|
|
|
edwardo
Gast
|
Ik ben wel van plan om alles in een tas te stouwen en dan inderdaad onder die 20 kilo uit te komen.
|
|
|
Sky®ideR
|
@edwardo, dan zal je geen problemen krijgen als je tas onder de 1,50m blijft en onder de 20Kg.
|
|
|
Jets
|
Ik ben afgelopen zomer naar Cumbuco geweest, was erg gaaf!! En idd met Arkefly gevlogen....
Ik heb een kitebag met mijn boardje en 2 kites, ongeveer 10 kilo bij elkaar en een tas met kleren, trapeze, vinnentjes van m'n boardje, barren etc. deze was ongeveer 14 kilo....
Ik had 4 kilo overgewicht, maar werd gewoon toegelaten. Was samen met een ander meisje dat 30 kilo had en die werd ook toegelaten! Gewoon mazzel gehad, want op de terugweg moesten we wel betalen, 5 euro per kilo overgewicht, dus zolang je niet te veel kilo's hebt is het goedkoper om gewoon overgewicht te betalen dan een speciaal ticket ofzo.
Veel plezier!!
|
|
|