Passie
|
echt wel dikk
|
|
|
Dieter
|
man man vooral als er een voetje in de binding blijft steken...
|
|
|
rene!
|
haha vet! vooral die laatste:P
|
|
|
T]-[0/\/\@S
|
waarom doet ie het nou niet bij mij
|
|
|
FLOF
|
gheghe vét. Alleen die golfsurfer in het begin, dies goed de l*l. Is namelijk Teaphuu, en daar wil je niet vallen. Super ondiep, megascherp rif.....auwa!
|
|
|
slingshot owner
Gast
|
sick filmpjeh tjah als je nouw eenmaal zow hoog gaat wat moet je dan dan maar loslaten !!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Echt zwaar respect voor de windsurfers die een hoog nivo hebben.
Hier in cabarete zie je die gasten ook onwijs hoog gaan. Frontloops etc...
|
|
|
roelvdgun
|
t ziet dr ziek uit dat moek toegeven, maar land ze dan teminste
|
|
|
WiCkEd
|
Helemaal gek!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Het is egt ZIEK *off topic* maaruh hoe heet dat liedje??? Ik vind het egt een super combo.. Ja ik weet het die doedelzak is van bravehaert (toch?) mzzls
|
|
|
gerco
|
zo'n vin van een surfplank heb je ook liever niet in je hoofd denk ik, en gelijk je die surfplanken soms naar beneden ziet vallen (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Marky
|
Nou z'n mast op je hoofd wordt je ook niet vrolijk van..
Muziek was trouwens van de dropkick murphy's : een canadeese punk/doedelzak band!!!!
|
|
|
plaaggeest
|
Tering die gast aan het begin van het filmpje gaat wel rete hoog zeg!
Respect..
|
|
|
Jets
|
pff ik vraag me altijd af hoe ze daar weer levend uit komen... mijn god wat zijn die golven hoog!!! super gaaf!!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
@T]-[0/\/\@S
je gebruikt cker firefox... ff met internet exploder openen en viola...
Wel dikker shit... vinnetjes komen hard aan, deze zomer mun hand nog goed opengehaald aan een vin in een wipe out
|
|
|
jorrittribal13
Gast
|
@T]-[0/\/\@S gebruikt denk ik Safari. In Firefox doet ie het prima
|
|
|
efgeha
|
Inderdaad gaaf filmpje. filmmateriaal is al een paar jaar oud, misschien zelfs van de tijd van de eerste Naish-kites, onder andere Jason Polakow, Anders Bringdal (wordt getrashed op Jaws ergens in het begin) en Robert Tériitéhau (dubbele forward op Pozo) zijn te zien op dit filmpje.
@ Flof: volgens mij is het Polakow die op Teahpooh wordt gepakt door die supersnelle shallow tube...........
|
|
|
|
Tom
|
WHHHHHAAAA damn wat zitten er giiigggaa golven tussen ! Volgends mij blijf je dan echt dikke minuut onder water man ..
|
|
|
Tom
|
super vette movie zekers, en dat liedje van jou ook roon haha kicke
|
|
|