Zware les. Te goed is ook niet goed.

Sake
Gast
September 20, 2006, 23:42:12
edit2Rapporteer  
Lang getwijfeld om te posten, maar wellicht dat iemand iets aan m'n zware les heeft.

2 weken geleden. Pal aanlandige wind, afgaand water.
Links naar buiten, niet ff naar rechts gekeken hoever het strand is. En dus nog niet ver van het strand.
Adrenaline maximaal. Lekker golfje en vet inzetten. Niks door vlaag maar gewoon lekker springen.
En tsja dan komt het strand snel dichtbij. Board net af kunnen trappen, maar niet genoeg tijd voor soepele landing op de benen.
Resultaat: gescheurde/gebroken rechter hielbeen op 3 plaatsen en hielbeen iets ingedeukt door het sprongbeen.
6 tot 8 weken onbelaste rust  ThumpDown

Komt weer goed, maar dit wil je niet meemaken.
Lex

Antwoord #1 September 20, 2006, 23:43:24
edit2Rapporteer  
ah k*t man, sterkte de komende 6/8 weken  ThumpsUp
Joowst
Gast
Antwoord #2 September 20, 2006, 23:47:53
edit2Rapporteer  
Sterkte!

Ik had ook een keer met snowboarden, de eerste dag van de week sleutelbeen gebroken...
Daar ging mun weekje boarden:(
Kite_Almere

Antwoord #3 September 20, 2006, 23:54:20
edit2Rapporteer  
kuitbeen gebroken :S 3,5 maand rust
Erik de Berik

Antwoord #4 September 21, 2006, 00:26:21
edit2Rapporteer  
Gisteren op scheveningen waarschijnlijk rechter grote teen gebroken  (cry_kitesmiley) ,vanavond ff foto laten maken.Wilde dus ook m,n board uittrappen maar m,n rechter voet bleef hangen en de strap draaide om m,n teen.Leuuuk! Kiten ,eerst een mega snee onder m,n voet op Oostvoorne waarvan de arts dacht dat er een pees was doorgesneden daarna board tegen m,n harsens op Muiderberg bloed droop eruit. Joepie Morgenmiddag naar Slufter ,kan me niet verotte die pijn.Voor degene die morgen ook naar de slufter willen, 15h30 hoog tij. Leve de gebroken ledematen  YeSS  YeSS  Sterkte Sake,net nu t wind seizoen weer begint,echt balen man. (angry_kitesmiley)
Tom Kite

Antwoord #5 September 21, 2006, 00:31:12
edit2Rapporteer  
Das wel zwaar klote, nouja, sterkte ermee
leip
Gast
Antwoord #6 September 21, 2006, 01:25:02
edit2Rapporteer  
Slufter was lekker...
was er al vanaf 12.00 Smiley

alleen wat een leipen die van de duinen afspringen!
michiel v geel

Antwoord #7 September 21, 2006, 01:27:25
edit2Rapporteer  
ben ook een keer door een vlaag gepakt kite ietswat hoog staan en zo de kan op gelift gelukkig lande ik hem wel goed en had mijn board gelukkig optijd uit

sterkte man
Erwin

Antwoord #8 September 21, 2006, 02:19:26
edit2Rapporteer  
hopen dat je snel geneest en sterkte
WiCkEd

Antwoord #9 September 21, 2006, 04:35:45
edit2Rapporteer  
Sterkte aankomende weken !!! Ik dacht dat de snee onder mijn voet (door de net onder water verdwenen pier) erg was.
xray

Antwoord #10 September 21, 2006, 18:59:54
edit2Rapporteer  
Sterkte man!
kentyman

Antwoord #11 September 21, 2006, 21:00:06
edit2Rapporteer  
hey balen man! Sterkte!
Wel goed dat je 't toch heb gepost, de wijze les die je hieruit kan halen is: niet springen op ondiep water! Ik heb 3.5 maanden geleden m'n rechterhand gebroken door een sprong niet goed te landen op ondiep water...  tricks op ondiep water is vragen om problemen!
KiteDemon

Antwoord #12 September 22, 2006, 00:51:06
edit2Rapporteer  
Wow....bummer !

Ligt misschien ook een beetje aan de leeftijd....alles wordt nou eenmaal wat breekbaarder, en het incasseringvermogen van je kadaver gaat achteruit als je de 30 bent gepasseerd.

Sterkte!
Sake
Gast
Antwoord #13 September 22, 2006, 01:42:34
edit2Rapporteer  
Wow....bummer !

Ligt misschien ook een beetje aan de leeftijd....alles wordt nou eenmaal wat breekbaarder, en het incasseringvermogen van je kadaver gaat achteruit als je de 30 bent gepasseerd.

Sterkte!

Denk niet dat dat wat uitgemaakt heeft. Ik kwam van aardig hoog. Dat maakt het des te knulliger.
Net alsof ik vanaf zo hoog mogelijk op land wilde landen.
Onlangs heeft een "jonkie" z'n enkel gebroken in ondiep water.
In ondiep water en relatief dicht bij de kant trucen, blijft superlink vooral in combinatie met pal aanlandige wind en afgaand water. Ik heb m'n les geleerd.

Bedankt voor de mentale ondersteuning allemaal.
Ik denk dat ik er inderdaad goed aan gedaan heb om m'n ervaring te delen.
Harm

Antwoord #14 September 22, 2006, 06:06:23
edit2Rapporteer  
niks man!!
Sake sterkte er mee en nu net als je net nieuwe kites heb nog meer balen.
Kondor 11

Antwoord #15 September 23, 2006, 03:00:57
edit2Rapporteer  
He Sake,
Sterkte, misschien een baantje als jurylid wat voor je bij de KING Joepie
In de boot midden tussen de actie?
Sake
Gast
Antwoord #16 September 23, 2006, 06:37:25
edit2Rapporteer  
He Sake,
Sterkte, misschien een baantje als jurylid wat voor je bij de KING Joepie
In de boot midden tussen de actie?

Thx. Ik hoop dan net weer een beetje op de been te zijn.
Je weet dat het kitesurfersbloed gaat waar het niet gaan kan (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.