2 kitelocaties el gouna

The Submarine

Berichten: 223
September 24, 2006, 04:53:00
edit2Rapporteer  
Over twee weekjes ga ik naar El gouna en ik ben nu aan het kijken bij welke spot we gaan kiten. Volgens mij zijn het er twee. kitepower en een Naish center geloof ik. Weet iemand wat de beste/leukste/gezellgste spot is. Oh ja ik zit in het Rihana.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 September 24, 2006, 05:08:35
edit2Rapporteer  
Zover ik weet......zijn er 3 lokaties naast elkaar http://www.kitepower-elgouna.com/
Ps ik ben er ook, samen met mijn vriendin in de 3 corners beach resort in El Gouna, vanaf 10 t/m 20 oktober  Joepie

Ps ik zal nog even je pb beantwoorden  loser
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #2 September 24, 2006, 06:12:56
edit2Rapporteer  
jooh. Ik ben er ook vanaf 12de tot 21ste.
wat zijn jou precieze datums??

Ik geloof dat ze allebei 200m vanelkaar .
2 jaar geleden mijns pullen gestalt in kitepower. wat daar prima was.
Heel relax geregeld daar. van die naish weet ik niet.
Tutti

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #3 September 24, 2006, 07:16:27
edit2Rapporteer  
Ik zit er van 7 tot en met 14 oktober
Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #4 September 24, 2006, 13:57:18
edit2Rapporteer  
Ik kom er net vandaan... Zat trouwens ook in het Rihana, niets mis mee, alleen dat animatie-team...
El Gouna heeft 3 stranden. Het eerste strand is van Kitepower (Mangroovy-beach), aan het tweede strand ligt idd een Naish gebeuren (met een slider).
Het voordeel van het Mangroovy is dat het nagenoeg koraal vrij is. Op een paar plekken liggen nog wat resten maar de kans dat je die raakt is vrij klein. Een paar aanwezige rotspartijen in het water worden aangeduid met rode jerry-cannetjes dus die zie je ook op tijd. De aanpakmannetjes op dit strand zijn scherp en hebben verstand van materiaal. De rescueboat is altijd aanwezig en houdt ook een goed toezicht. Ook zijn er op het strand relaxte hutjes waar je relaxed uit de zon kan zitten. Mocht je honger krijgen bestel dan vooral eens een hamburger en verorber die in je hangmatje! Een nadeeltje van dit strand is dat je met laag water het "autostrand-effect" hebt. Je moet dus een stukje lopen totdat je kan kiten. Je bent hier hooguit 4 minuten mee bezig.

Het tweede strand is lelijk, echt spuuglelijk. Het Naish gebeuren wordt gerund door Duitsers die er niet veel van begrepen hebben. Er ligt niet echt tof zand zoals op het Mangroovy. Meer een beetje een .... tja, heb er eigenlijk geen woorden voor. De bodem van de zee is hier niet geruimd, een val kan hier dus meer consequenties hebben dan op Mangroovy... Het voordeel van dit strand is wel dat je met laag water niet zo ver hoeft te lopen om weg te varen.

Het derde strand is vergelijkbaar met het tweede, alleen een andere eigenaar waarschijnlijk.

Wij hebben elke dag op Mangroovy beach gevaren. Met de toktok voor 5 pond p.p. sta je hier op het strand vanaf het Rihana en iedere andere locatie in El Gouna. Ook de taxi's rijden ongeveer voor dat bedrag naar het strand.
Als ik jou was zou ik lekker je spullen stallen. Kost een paar € tientjes maar dan hoef je niet iedere dag te zeulen met je meuk, en zo groot zijn de kamers in het Rihana ook niet..

Verder natuurlijk heel veel plezier daar! Wij hebben iedere dag wind gehad hoop jij ook!!

PS: Neem gerust al je maten kites mee. Ik (84 kg) heb veel met 8 en 12 gevaren maar ook 2 dagen met 16. 4 Boards hebben we allemaal kosteloos meegekregen via MartinAir. Maak er een mooi verhaal van. Wij kwamen gasten tegen die iets van €190,00 moesten bijbetalen op dezelfde vlucht...
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #5 September 24, 2006, 14:08:35
edit2Rapporteer  
Hoe heb je het gedaan met contant geld... Heb je geld meegenomen of kun je daar gewoon pinnen?
Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #6 September 24, 2006, 14:13:28
edit2Rapporteer  
Neem €15,00 mee voor je visum, dit is verdekt opgestelde fooi voor je afdrop Egyptenaar. Hij verdiend hier goud geld aan voor Egyptische begrippen, lacht hierdoor verschrikkelijk veel maar het is niet anders. De jongen die je spullen in de bus mikt geef je €1,00 of €2,00, zijn ze hartstikke blij mee. Geef de buschauffeur ook zoiets.
In het Rihana staat een pin-automaat die het vaak doet, af en toe niet. 1 Egyptische pond is een euro gedeeld door 7,2. Denk er wel aan dat drinken buiten de deur in El Gouna niet veel scheelt met drinken in de Randstad...
Bazaki Louis
Gast
Antwoord #7 September 25, 2006, 02:09:12
edit2Rapporteer  
Ben ook net een week terug van Rihana in EL Gouna.
http://www.bazaki.nl/index.php?p=nieuws&id=179

Het was er TOP !!!




Check het filmpje !  ThumpsUp
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #8 September 25, 2006, 03:04:00
edit2Rapporteer  


Lekker filmpje, beetje windsurfertje pesten  (grinnik_kitesmiley)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #9 September 25, 2006, 04:26:47
edit2Rapporteer  
Ik doe denk ik iets fout... die link geeft aan dat ik de film al 4x heb gedownload maar kan hem niet terugvinden om te openen  :Smiley
Bazaki Louis
Gast
Antwoord #10 September 25, 2006, 18:20:41
edit2Rapporteer  
Ik las je mailtje MINI ME

http://www.videolan.org/vlc/

ff VLC player downloaden dan speel je voortaan alles af  ThumpsUp

ALs je hem gedownload hebt staat ie waarschijnlijk op je bureaublad.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #11 September 25, 2006, 22:27:27
edit2Rapporteer  
Ik las je mailtje MINI ME

http://www.videolan.org/vlc/

ff VLC player downloaden dan speel je voortaan alles af ThumpsUp

ALs je hem gedownload hebt staat ie waarschijnlijk op je bureaublad.



Oke dit heb ik gedaan maar dan heb ik het bestand gedownload en kan ik bladeren naar het bestand die het af moet spelen... Vervolgens blader ik naar die link die nu op mijn bureaublad staat en dan gebeurd er nog steeds niets..... (angry_kitesmiley)
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #12 September 25, 2006, 23:52:21
edit2Rapporteer  
Mini me al 'n beetje zin?Smiley
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #13 September 26, 2006, 00:28:09
edit2Rapporteer  
Mini me al 'n beetje zin?Smiley

Ja ik ben er klaar voor... Heb net mijn boardbag binnen gekregen... Krijg alleen dat K.. filmpje niet geopend  (angry_kitesmiley)
Bazaki Louis
Gast
Antwoord #14 September 26, 2006, 03:36:27
edit2Rapporteer  
Je moet dat filmpje in je VLC player slepen. dan ist klaar!  ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #15 September 26, 2006, 05:25:50
edit2Rapporteer  
Ik heb dat ding nu al 30x gedownload maar snap niet waarom hij niet werkt,.... Via mediaplayer krijg ik wel geluid maar geen beeld  (angry_kitesmiley)

Hier dan maar een filmpje van El Gouna dat wel werkt  Joepie


http://www.youtube.com/watch?v=0hc-hAKpUxI
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #16 September 26, 2006, 18:20:04
edit2Rapporteer  
HET IS GELUKT  Joepie Joepie Joepie Leuk filmpje... ik heb er zin in  ThumpsUp Ps waar heb je gekite want het is zo lekker rustig.... is even anders dan op zondagmiddag bij stranhorst  schater

Hebben jullie die Rebel gehuurd ?????
Bazaki Louis
Gast
Antwoord #17 September 28, 2006, 00:31:30
edit2Rapporteer  
Die rebel heb ik gekocht hier, en hoe ervaren ben je ? dan verklap ik je het kitestekkie wel  (grinnik_kitesmiley) Die jongens daar vinden het niks aan als het druk word, maar vinden het wel heel gaaf als er af en toe iemand gewoon lekker met hun komt kiten.

Die andere kitespots vond ik net Workum, en dus niet zoveel aan omdat het TE druk is om lekker te jumpen wanneer jij dat wil,. tis altijd opletten.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.