Tibau do Sul

DXP

Berichten: 154
September 25, 2006, 02:43:56
edit2Rapporteer  
Ik overweeg om in November naar Pipa / Tibau do Sul te gaan (ben al 3X in Cumbuco geweest en 1x in Paracuru), maar kan eigenlijk weinig info over die locatie vinden. Is er iemand al eens naar Pipa geweest? Ben met name benieuwd naar de windcondities en een goede locatie direct aan het strand.

alvast bedankt,

Paul
MakMan

Berichten: 132
Antwoord #1 September 25, 2006, 03:06:32
edit2Rapporteer  
Ik ben van de zomer in Tibau geweest, heerlijk rustige locatie. Vele malen beter dan Natal.
Ben vooral veel wezen golfsurfen, voor kitesurfen is er een loactie waar het vaak gedaan wordt. Vanaf Tibau moet je hiervoor een oversteek maken met een boot. Duurt ongeveer 10 minuutjes, daarna is het nog een stukje lopen totdat je het punt bereikt waar de wind het best is. In de zomer waaide het redelijk vaak en constant (5 bft). Over de winter weet ik niks...
_Choller

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #2 September 25, 2006, 03:59:53
edit2Rapporteer  
Ik ben 3 jaar terug in praia de pipa geweest. Heel leuk daarzo, maar vond het geen goede spot om te kiten. Er werd wel wat gekite bij praia do amor. Maar het is toch veel beter golfsurfen in pipa dan kiten.

Waarom ga je niet naar arubinha als je een keer wat anders wil in brasil.
xray

Berichten: 3688
Antwoord #3 September 25, 2006, 05:00:48
edit2Rapporteer  
Verschillende vrienden van mij zijn er geweest en hebben daar op diverse spots prima kunnen kiten....

http://www.sossego-surfcamp.com/english/pages/index.htm
Bubke

Berichten: 78
Antwoord #4 September 25, 2006, 06:31:45
edit2Rapporteer  
Ben vanmorgen teruggekomen uit Pipa (na fucking 16 uur vertraging). In Pipa zelf kan je alleen maar golfsurfen, er wordt niet gekite. Wel een superrelaxed dorp, kun je beter zitten als in Tibau waar niet veel te doen is.

Wat MakMan hierboven schrift klopt als een bus. Wel heb ik vanaf Dolphin Beach mensen zien starten voor een downwinder naar de locatie waar Makman het over heeft.

Overigens wel elke dag wind daar!!

Voor meer info stuur me maar een pm.
DXP

Berichten: 154
Antwoord #5 September 28, 2006, 03:43:41
edit2Rapporteer  
kent iemand hotel marinas? Het lijkt erop dat je voor het hotel kan wegvaren..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.