Jaimi pro of de Brunotti X-pro

Mike88
Gast
September 27, 2006, 19:42:50
edit2Rapporteer  
Ik ben toe aan een nieuw boardje alleen weet ik nog niet precies welke ik zou nemen:
Brunotti x-pro 2006
North Jaimi pro 2006

Ze zijn allebij even duur maar welke is de beste keus?

En in de shop zagen de voetbanden van de Jaimi Pro er nog al klein uit, ik zelf heb maat 46 dus pas je daar met schoentjes nog wel goed in?

Alvast bedankt ThumpsUp

drifter

Antwoord #1 September 27, 2006, 21:36:24
edit2Rapporteer  
Dan moet je eerst bedenken wat je ermee wilt gaan doen.

wil je oldschool, dan is pro-x misschien niet zo goede keus. Pro-x blinkt uit in newschool.
Ricardo

Antwoord #2 September 27, 2006, 22:01:09
edit2Rapporteer  
@ Rory: Dude, net ofdat je met een pro-X geen old school kunt doen.... wat een onzin!!

@ Mike: Het zijn beide relaxte boards, bij beide doe je geen miskoop! Alleen de Pro-X is wel een heel apart board waar je erg aan moet wennen, hij heeft veel pop en planeert echt rete vroeg aan echt super! Maar zoals ik gezegd heb moet je er wel heel erg aan wennen en het moet wel jouw ding zijn. Het is niet mijn ding want ik vind hem nog steeds te happerig in shops en hij geeft me een raar gevoel tijdens het varen waar ik niet van hou. Dus test dat board eerst voordat je er mee gaat varen.

De Jaime pro is een veel toegankelijker board waar je zo opstapt en waarop je je meteen thuis voelt. Hij heeft ook veel pop maar heeft iets meer wind nodig dan de Pro-x. De Pro-X vaart sneller en heeft meer pop maar vraagt meer skills van de rider om het eruit te halen.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb, maar test alsjeblieft beide boards en zeker de Pro-X voordat je iets koopt!!
drifter

Antwoord #3 September 27, 2006, 22:09:27
edit2Rapporteer  
Tuurlijk kan je er veel olschool mee. Maar er zijn veel betere boards naar mijn mening voor oldschool kiten dan de pro-x. Je hebt meer board onder je voeten dan je nodig hebt. De tips zitten alleen maar in de weg. Hoeven niet zo vierkant te zijn.
Ricardo

Antwoord #4 September 27, 2006, 23:14:15
edit2Rapporteer  
Ik ben van mening dat een pro-x een kitesurfer niet beperkt in het leren en of uitvoeren van sicke old school tricks.... maar das mijn mening. Maar deze discussie begint een beetje offtopic te worden. Ieder zijn eigen mening (grinnik_kitesmiley).
¥¥stranger¥¥
Gast
Antwoord #5 September 28, 2006, 00:55:34
edit2Rapporteer  
ik zou  de jaimi pro doen een gast hier bij mij heeft al 2× een brunnoti doormidden gekite op het water  dat heb ik nog niet met een north zien doen
Leroy v. Apeldoorn

Antwoord #6 September 28, 2006, 01:20:26
edit2Rapporteer  
dat is zeker die van 2005--->horizon....de pro-x heb ik nog nooit iemand zien breken
drifter

Antwoord #7 September 28, 2006, 01:27:44
edit2Rapporteer  
ik kom ze ook nooit tegen, staan ook niet in de shops
Bazmark

Antwoord #8 September 28, 2006, 01:45:05
edit2Rapporteer  
@ rory: ik heb er inmiddels een... u know the story  schater

Tja, dat van North is waar! En helaas dat van Brunotti ook... (over dat breken dan..)
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, zeker niet voor een gemiddelde (of middelmatige) kiter en dat zijn toch de meeste van ons, inclusief ondergetekende!!
lars

Antwoord #9 September 28, 2006, 01:54:17
edit2Rapporteer  
Ik heb beide boards getest. En ben voor de Bru gegaan!!

De Bru is wel een super board. Erg vroeg planeren met weinig wind en idd veel pop. Makkelijke landingen.
En hij hapt idd als je niet genoeg druk zet op je achterste voet. Maar daar wen je heel snel aan.
Ligt ook een beetje aan de lengte.
Ik heb de 128x38.5 en ik weeg 83 kg. En breken doet deze echt niet.....

Suc6 met je keuze!
zagy

Antwoord #10 September 28, 2006, 02:53:13
edit2Rapporteer  
de pro x is wat meer performance gericht dan de jaime. Daarom vaar je op de jaime ook zo weg.
pro x is stijver wat veel verschil maakt. En waarom zou je er geen old school mee kunnen? De echte old school is mutants, is nog veel meer board dan de pro x.
Michael

Geen avatar

Antwoord #11 September 28, 2006, 04:41:26
edit2Rapporteer  
Ik heb dit board aangeboden gekregen voor 325, - nieuw in doos(128x40). Is dit een kans die ik niet kan laten lopen?? Please advice....
Ricardo

Antwoord #12 September 28, 2006, 13:56:40
edit2Rapporteer  
Zou je ons graag mee willen delen welk board "dit" is?? Als het een jaime pro of pro-x 2006 is nieuw voor 325 dan heb je best een goede deal aangeboden gekregen!!
Michael

Geen avatar

Antwoord #13 September 29, 2006, 03:30:20
edit2Rapporteer  
Het is de Brunotti welke ik vanavond heb opgehaald bij de Skihut in scheveningen. Er staat nu nog een 1.34x38,5 die voor dezelfde prijs gaat; 50%. Als er mensen geinteresseerd zijn moet je denk ik meteen morgen bellen en reservern, is ie van jou!
drifter

Antwoord #14 September 29, 2006, 03:31:18
edit2Rapporteer  
hebben ze ook verteld waarom er 50% af gaat?
lars

Antwoord #15 September 30, 2006, 00:00:55
edit2Rapporteer  
Ik denk omdat het nieuwe model er al is.

Daar werkt Charly nu toch bij de skihut die eerst bij Brunotti zat met het shopje undergroud!

Mooi man, je zult er veel plezier van hebben....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.