Hoe krijg je zeewater uit je tubes - Naish Raven 2000

Base-of-life
Gast
September 30, 2006, 19:51:44
edit2Rapporteer  
Ha Iedereen,

Ben in de problemen gekomen op het water en heb de leading edge moeten laten leeglopen. De strutch blijven met het octopussie systeem van Naish vol lucht staan en dit kan je redding zijn als je op zee beland. Na een uur zwemmem was ik weer op het strand, terwijl de struch en mijn board bij elkaar had gebonden.

Helaas is er in de leading edge zout zeewater gelopen. Lijkt mij dat ik het goed moet laten drogen in de zon.
Ik wil deze tube misschien eerst spoelen met zoet water, maar wie weet hoe ik dit het beste kan doen???


(P.S. Denk altijd goed aan je veiligheden en je weg terug als je op zee kite. Er kan altijd wat gebeuren met je kite of lijnen)
Base-of-life
Gast
Antwoord #1 September 30, 2006, 19:53:04
edit2Rapporteer  
Sorry,

Moet Raven 2006 zijn.
MisterTube
Gast
Antwoord #2 September 30, 2006, 20:10:49
edit2Rapporteer  
Water krijg je er bijna niet uit. Makkelijkst is om een uiteinde open te knippen en daarna weer dicht te sealen.
litewave

Berichten: 607
Antwoord #3 September 30, 2006, 20:17:38
edit2Rapporteer  
Oppompen, ventiel op het laagste punt houden en leeg laten lopen, dat 2x en hij is leeg, zo simpel is het.
Ik snap alleen niet waarom je die leading leeg hebt moeten laten lopen, lijkt mij dat je dat gedaan hebt i.v.m. de wind.
Maar Stroming heeft meer invloed op een lege kite als 1 die vol is + dat het lastiger is om met een lege kite te zwemmen.
martijn85

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #4 September 30, 2006, 20:36:14
edit2Rapporteer  
Ben jij de jongen van gisteravond?
litewave

Berichten: 607
Antwoord #5 September 30, 2006, 20:39:39
edit2Rapporteer  
die is zijn kite kwijt, dus lijkt me sterk
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #6 September 30, 2006, 23:44:00
edit2Rapporteer  
strutch,het octopussie systeem van Naish  (sealedlips_kitesmiley)
Gerrie

Berichten: 231
Antwoord #7 Oktober 01, 2006, 15:15:02
edit2Rapporteer  
Gewoon de truck van litewave doen. Ik zou daarna nog je kite een paar dag uithangen (langs de trap of zo) met de ventielen naar beneden.
lodewijk
Gast
Antwoord #8 Oktober 01, 2006, 16:15:55
edit2Rapporteer  
Je had beter selfrescue kunnen doen, dat je de kite bij de twee tips pakt en zo naar het strand. Heb je ook geen last van water erin.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.