***Diefstal of per Ongeluk?!*** Neeltje Jans

oz

Berichten: 324
Oktober 02, 2006, 01:21:18
edit2Rapporteer  
Mannen,

vandaag lekker gevaren op Neelje Jans. Bij het verlaten van het strand spreekt me een intens droevige Belg aan die vraagt of ik zn bar heb gevonden...
Nou was het lekker druk, dus ik dacht, misschien heeft onze zuider buur de bar ergens anders neergelegd..maar tevergeefs.
Wat blijkt nu...dit was een BRANDNIEUWE 2007 SLINGSHOT BAR VAN ZIJN NAGEL NIEUWE LINK 12m. ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Aangezien ik zelf niet voor speel, maar het toch zwaar klote vind dat zo'n bar verdwijnt, deze oproep:

Gelieve mij een Mailtje te zappen als je de bar gezien hebt, of als je hem in je bezit hebt. Hopelijk komt ie boven water zodat ik de rechtmatige eigenaar weer blij kan maken, Het gaat tenslotte over een bar van bijna 400 terreuro's!!!!

Ik hoop met waarschijnlijk vele mede Kiters dat dit probleem verholpen of voorkomen kan worden, zodat onze fantastische sport niet naar de klote gaat.

Ozzie.

Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #1 Oktober 02, 2006, 01:56:23
edit2Rapporteer  
Van mij mag het morgen 7 graden worden, lekker rustig en veilig op het strand, dit is toch weer te gek voor woorden!
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #2 Oktober 02, 2006, 03:46:36
edit2Rapporteer  
Volgens mij is er 'iemand' die er achter is dat die dingen vrij veel geld waard zijn en zo voor t grijpen liggen...

lees overal over 'verdewenen' barretjes enzo
Freija
Gast
Antwoord #3 Oktober 02, 2006, 16:19:17
edit2Rapporteer  
jeetje, op neeltje jans????
leek mij wel de veiligste spot van zeeland Smiley komt helemaal niemand daar..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.