verdachte persoonen op slufter

jeffrey

Berichten: 534
Oktober 03, 2006, 04:25:07
edit2Rapporteer  
dit is wel een belangrijk bericht voor alle kiters die op de slufter komen
zorg ervoor dat je je auto goed op slot hebt en je spullen uit het zicht leg
want mijn vader die was vandaag op de slufter en hij zag 2 onbekende mensen allemaal in auto's kijken en ze deden super verdacht.Ze hebben meteen de politie gebeld maar toen waren ze op 1 of andere manier al weer weg.ze hebben we het kenteken nummer van hun auto opgeschreven.

dus bij deze let goed op
en we moeten proberen met z'n alle om de sukkels te pakken  ThumpDown
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #1 Oktober 03, 2006, 04:27:05
edit2Rapporteer  
Zo als ik het zie zijn ze echt zwaaaar de sjaak. Lopen de komende 5 maanden niet meer recht.
Kan de politie eigenlijk iets met een nummerbord van een verdachte auto?
e_surf

Berichten: 611
Antwoord #2 Oktober 03, 2006, 04:30:18
edit2Rapporteer  
Hey, was er niet kortgeleden (afgelopen weekend) ingebroken
in diverse auto's op de slufter.
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=19632.0



Tuur!

Berichten: 143
Antwoord #3 Oktober 03, 2006, 05:17:50
edit2Rapporteer  
Waren dit dezelfde jongens als waarvan ik je pa het kenteken liet opschrijven ?
kiteboy
Gast
Antwoord #4 Oktober 03, 2006, 05:21:18
edit2Rapporteer  
Beetje erg dom als dief terug gaat naar de plek waar je al iets hebt gestolen loser. Maar wel goeie actie om het nummerbord op te schrijven en goed op te letten ThumpsUp
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #5 Oktober 03, 2006, 05:41:53
edit2Rapporteer  
Beetje erg dom als dief terug gaat naar de plek waar je al iets hebt gestolen loser. Maar wel goeie actie om het nummerbord op te schrijven en goed op te letten ThumpsUp

Ja, maar aan de andere kant, als ze al 1 keer voor een paar duizend euro aan spullen hebben weten te stelen... leuk om het dan nog eens te proberen toch?

kun je dat kenteken niet posten?
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #6 Oktober 03, 2006, 05:53:33
edit2Rapporteer  
ik voelde met net de burgerwacht vandaag...
het ging om een beige bus die helemaal dicht was, gasten hadden ogenschijnlijk nix daar te zoeken.
stonden er een tijdje en gingen snel weg toen tuurtje eraan kwam.

na 1,5 uur toch maar weer ff naar boven om te checken en ze stonden er weer...
met z'n tweeen hebben we erg opzichtig kentekens zitten noteren.

vond het eigenlijk een beetje ruk, je weet natuurlijk nooit of ze kwaad in de zin hadden, maar je word wel een beetje para van dit soort activiteiten.

dus mensen, hou je ogen open!
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #7 Oktober 03, 2006, 21:02:21
edit2Rapporteer  
dikkedulle zeg dit is toch te belachelijk voor woorden, straks moet je nog een bodyguard inhuren voor je kite spullen.

Je leest het de laatste tijd zo vaak dat er ingebroken / gestolen wordt dat ik er gek van wordt  :S
wills

Berichten: 11
Antwoord #8 Oktober 03, 2006, 23:01:23
edit2Rapporteer  
Bedoelde je soms een Fiat Ducato?
flying_fred
Gast
Antwoord #9 Oktober 03, 2006, 23:11:37
edit2Rapporteer  
Toch vreemd dat als je iemand verdacht vind je hem niet even aanspreekt en vraagt wat ie daar te zoeken heeft.
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #10 Oktober 04, 2006, 03:20:18
edit2Rapporteer  
was volgens mij idd een fiat, beige van kleur

@ flying fred: wat voor antwoord denk je te krijgen...
tom_beul
Gast
Antwoord #11 Oktober 04, 2006, 03:42:31
edit2Rapporteer  
En dan geven ze natuurlijk als antwoord, ja, we lopen even te kijken of ze nog waardevolle spullen in hun auto hebben slingeren en zoja, dan breek ik de auto open en ren ik weg ...


Tuuuuurlijk!

Daar kom je ook niet ver mee!
wills

Berichten: 11
Antwoord #12 Oktober 04, 2006, 03:50:12
edit2Rapporteer  
Misschien omdat je iemand verdacht aan het maken bent die gewoon kwam kiten maar het weer nix vond i.v.m onweersbuien loser
Nino

Berichten: 333
Antwoord #13 Oktober 04, 2006, 03:51:56
edit2Rapporteer  
Dit moet stoppen hoor! Die Beige Ducato in de gaten houden en al het andere wat verdacht is ff melden, dan kunnen we er met z'n allen op letten.
Tuur!

Berichten: 143
Antwoord #14 Oktober 04, 2006, 04:53:48
edit2Rapporteer  
Ok, wij worden paranoia en zien spoken..
Was er al bang voor..

Maar welke wagen en personen checkte auto's Jeffrey ?
TijN

Berichten: 426
Antwoord #15 Oktober 04, 2006, 05:03:34
edit2Rapporteer  
ik zeg iemand met zo'n V teken op zn borst inhuren en je bent van het probleem af 
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #16 Oktober 04, 2006, 05:26:58
edit2Rapporteer  
wills, waren jullie dat?
zo ja.. excuses, maar we worden idd een beetje para van al dat gejat.

en we zijn geen mietjes gewent die niet naar buiten daan als het regent! haha
flying_fred
Gast
Antwoord #17 Oktober 04, 2006, 05:37:45
edit2Rapporteer  
DUH!  Misschien zat ik wel in die bus en had ik net als wills geen zin om tegaan kitesurfen terwijl
er links en rechts onweersbuien voorbij vlogen.

En voor de rest: niet oordelen als je niets van de feiten weet,
oja was de afgelopen twee weken 8 dagen op de slufter, dus lekker onbekent?
goed onderzoek pbter de vries!

groeten fred!
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #18 Oktober 04, 2006, 06:03:08
edit2Rapporteer  
fredje, ik maak nergens een oordeel, dus loop niet te lullen.
geef zelfs al aan mijn excuses te maken als onze para gedachten ongegrond waren.

en aangezien het de afgelopen twee weken weinig gewaaid heeft in tijden dat ik kon, ben je een aardig onbekend figuur voor me.

de groeten fred!
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #19 Oktober 04, 2006, 07:10:14
edit2Rapporteer  
mensen mensen, deze sport moeten we samen beter maken. niet zoals we het de laatste tijd doen! iedereen valt elkaar maar aan! ookal in andere topics...oa met harry v...das niet de bedoeling. Ik vind dat het mogelijk moet zijn om elkaar aan te spreken en aan te sporen voor betere veiligheid. En als iemand dan omdat er zo veel word gejat, een heads up geeft dan vind ik dat gewoon fair...

als je dan daarna gewoon vertelt van"hey sorry jongens, dat was ik mijn mijn beige bus" dan is alles weer opgelost...

jullie olifantanten van een maak een mug...

je begrijpt me wel Grin..

sorry moest dit ff kwijt.. dit is een sport die we door sociale controle goed varende (wordgrap, zie je hem ) moeten houden.. niet elkaar ondermijnen..
maar jah.. tzal wel horen bij het tijdperk ofzo..
Leon aero2
Gast
Antwoord #20 Oktober 04, 2006, 16:57:09
edit2Rapporteer  
Precies!!! Vind dat Pbter juist goed bezig is geweest, en ja je kan er eens naast zitten? Jammer dan dit probleem is met een welgemeende excuses dan toch weer goed.
Ken dit soort dingen al te goed, herinner je dat gebeuren nog van Erik Verheij alles weg? Had toen precies hetzelfde.

Geeft toch juist een goed gevoel als je weet dat er zo eens in de tijd iemand is een goed oogje in het zeil houd?  Nou en zit je er een keer naast, jammer dan? Dit is op te lossen? Maar pak je er wel een keer 1, dan zal ie dit niet prettig gaan vinden en de rechtmatige eigenaar zeer blij maken.

Goed werk pbter ThumpsUp

flying_fred
Gast
Antwoord #21 Oktober 04, 2006, 17:07:56
edit2Rapporteer  
pbter, als je beter leest begrijp je misschien wel dat ik met de rest jou natuurlijk niet bedoel, aangezien je daar de halve middag als een verzopen parkeerwachtje heb rond gedarteld.

vergeet die bus, ga toch kiten!
Leon aero2
Gast
Antwoord #22 Oktober 04, 2006, 17:22:32
edit2Rapporteer  
pbter, als je beter leest begrijp je misschien wel dat ik met de rest jou natuurlijk niet bedoel, aangezien je daar de halve middag als een verzopen parkeerwachtje heb rond gedarteld.

vergeet die bus, ga toch kiten!

Maar waar maak jij je nou druk om? Log eerst is in als je zo bekent bent?
La Flauwurhman

Berichten: 866
Antwoord #23 Oktober 04, 2006, 19:01:52
edit2Rapporteer  
Freddie, maak je niet zo druk man, is niet goed voor je! Wees blij dat er mensen zijn die de boel een beetje in de gaten word gehouden!

Het is gewoon nodig blijkt wel! Zie http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=19682.0

TijN

Berichten: 426
Antwoord #24 Oktober 04, 2006, 23:42:32
edit2Rapporteer  
freddie wou zelf gaan jatten daar maar dat is nu in de soep gelopen door PBTer  (grinnik_kitesmiley)

keep up the good work PBTer, en freddie nu moet je toch weer terug naar de AH  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.