O'neil Psycho I 3:2

Tom Kite

Berichten: 480
Oktober 03, 2006, 23:46:14
edit2Rapporteer  
Ik ben nog op zoek naar een goed wetsuit voor in de herst / warme winterdagen en kwam de o'neil psycho tegen, de dikte is 3:2. Is dit een goed pak voor de herst?

Darkwing
Gast
Antwoord #1 Oktober 04, 2006, 00:00:14
edit2Rapporteer  
Te koud, je moet een 5/3 of 5/4mm (oid) hebben. De o'neil psycho pakken zijn wel top volgens mij.
hagaer

Berichten: 133
Antwoord #2 Oktober 04, 2006, 00:06:46
edit2Rapporteer  
ik heb de psycho 2 5/3 en kan er ongeveer altijd mee varen moest ik willen in de zomer wel warm, in de winter gaat dat ook nog iets frisser maar heb het nog altijd warm
dan wel schoentjes kapje etc...
top pakje
Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #3 Oktober 04, 2006, 00:25:15
edit2Rapporteer  
Ik heb de oneill psycho x2 4/3 erg lekker pak, en der is lang mee door te varen. Eventueel als het wat kouder wordt kan je een 1 mm neopreen vestje der onder doen, of een kap als het heel koud wordt. Maar dan ken je zelf ook wel na gaan denk ik Smiley Zeker de afwerking van de naden van het pak is echt top gedaan!
hagaer

Berichten: 133
Antwoord #4 Oktober 04, 2006, 00:37:14
edit2Rapporteer  
juist geen neopreen dinkie der onder aan doen
op de rug en buik zit een (iets wat door o'neill beschreven word als) firewall.
deze zorgt er voor dat je droog blijft op je romp( ik kom met een bovendeel zo goed als droog uit het water). ik ben er zelf mee gaan surfen toen er 5cm sneeuw lag op het strand
m'n voeten en handen waren verkleumd en m'n kop deed ongeloofelijke zeer (had geen schoentjes enzo aan ) maar voor de rest had ik eigenlijk nog lekker warm
en da naaden zijn gestikt en geplakt waar door er geen water binnen komt langs de naden (ook alleen op romp is dit gedaan) kwaliteit is goed en geen schurende plekken.
ik ga altijd naakt in m'n pak dus alles wat kan schuren is vrij
succes met je aankoop
greets hagaer
Noordtuk

Berichten: 90
Antwoord #5 Oktober 04, 2006, 01:00:51
edit2Rapporteer  
ik heb zelf op dit moment een 3/2!!
op dit moment gaat dat nog super en helemaal niet koud.
maar blijf je langer door varen had ik een 5/3 genomen, echt een super pak (ook voor in de winter)
maar echt een aanrader een psycho I of II
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #6 Oktober 04, 2006, 02:29:38
edit2Rapporteer  
juist geen neopreen dinkie der onder aan doen
op de rug en buik zit een (iets wat door o'neill beschreven word als) firewall.
deze zorgt er voor dat je droog blijft op je romp( ik kom met een bovendeel zo goed als droog uit het water). ik ben er zelf mee gaan surfen toen er 5cm sneeuw lag op het strand
m'n voeten en handen waren verkleumd en m'n kop deed ongeloofelijke zeer (had geen schoentjes enzo aan ) maar voor de rest had ik eigenlijk nog lekker warm
en da naaden zijn gestikt en geplakt waar door er geen water binnen komt langs de naden (ook alleen op romp is dit gedaan) kwaliteit is goed en geen schurende plekken.
ik ga altijd naakt in m'n pak dus alles wat kan schuren is vrij
succes met je aankoop
greets hagaer
uitkijken met de rits dan, voordat je bepaalde delen huid meeritst...is geen rettig gevoel denk
hagaer

Berichten: 133
Antwoord #7 Oktober 04, 2006, 03:21:44
edit2Rapporteer  
je kan gewoon je huid nie meeritsen er zit een neopreen stuk tot boven die je nog over je hoofd moet doen en dan pas dichtritsen.
je rugvel zit helemaal afgesloten van de rits
greets hagaer
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.