Les op terschelling?

Tommienbp

Geen avatar

Berichten: 12
Oktober 06, 2006, 02:10:36
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal, ik zit volgend weekend op terschelling en het leek me leuk om een dag te leren kitesurfen. Weet iemand of daar een school zit? Thanks voor elke tip.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #1 Oktober 06, 2006, 02:50:35
edit2Rapporteer  
Op t ogenblik geen mogelijkheid. Sorry.
Tommienbp

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #2 Oktober 06, 2006, 03:07:41
edit2Rapporteer  
Jammer zeg? Ook niet prive? Ik wil er wel voor betalen. Het gaat om het weekend van 14-15 oktober.
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #3 Oktober 06, 2006, 03:52:06
edit2Rapporteer  
''Ik wil er wel voor betalen''

Hmmmm. Ik denk als jij over 't bedrag gaat onderhandelen. Je wel verkomt op dit forum misschien?
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #4 Oktober 06, 2006, 04:19:30
edit2Rapporteer  
Zomers is er een kiteschool aanwezig (kartaboardsports) en er is normaal iemand die wel lessen geeft maar die is er nu niet. Zal t nog ff voor je navragen.

En prive zal niet opschieten want de meeste hier hebben het zelf aangeleerd (the hard way), dus dan zal jij t waarschijnlijk verkeerd van leren. Als je al een beetje kan kiten zal iedereen je willen helpen maar als absolute beginner zal t gewoon niet opschieten.

Denk niet dat ie t verkeerd bedoelt g-dam rider
Tommienbp

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #5 Oktober 06, 2006, 05:47:54
edit2Rapporteer  
Nope, bedoel het niet verkeerd. Lijkt me een erg mooie sport. Vroeger veel gesurfd en de synergie met de wind spreekt me erg aan. Ik wil het op zich ook wel de hard-way leren, maar heb geen zin in ongelukken. Ik stel het erg op prijs dat je het nog ff na wil vragen Wazzaah. Misschien levert het iets op.
Tommienbp

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #6 Oktober 08, 2006, 17:26:22
edit2Rapporteer  
Niemand die mij een middagje op gang wil helpen? Zondag of zaterdag maakt me niet uit.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.