Waar kan ik losse slingshot-lijnen krijgen?

Nino

Berichten: 333
Oktober 06, 2006, 22:57:49
edit2Rapporteer  
..dit zijn toch de befaamde anti-in-de-knoop lijnen? Kan ik ze ergens los kopen?

bedankt.
greetz.
kiteboy
Gast
Antwoord #1 Oktober 06, 2006, 23:08:48
edit2Rapporteer  
In dts koop je nieuwe bar voor 100 euro slingshot bar 2005 met lijnen. En lijnen los kost volgens mij rond de 100 euro in ned.
Nino

Berichten: 333
Antwoord #2 Oktober 06, 2006, 23:16:01
edit2Rapporteer  
In dts koop je nieuwe bar voor 100 euro slingshot bar 2005 met lijnen. En lijnen los kost volgens mij rond de 100 euro in ned.
Ja ik heb al ff zitten googelen, maar ik kan het zo snel even niet vinden. VandenBerg heeft ze bijvoorbeeld niet.
Weet je een shop in Duitsland?
Alvast bedankt.
gerrit

Berichten: 188
Antwoord #3 Oktober 06, 2006, 23:24:59
edit2Rapporteer  
..dit zijn toch de befaamde anti-in-de-knoop lijnen? Kan ik ze ergens los kopen?

bedankt.
greetz.

Nou mijn SS lijnen gaan heel graag in de knoop... SS gebruikt Spectra en dat is "springerig" en erg stijf. met mijn vorige set (Naish dyneema) was dat een stuk minder!

Over de grens koop je idd veel goedkoper alleen let goed op de verzendkosten daarmee ga je met kleine bestellingen meestal nat..  In nederland liggen de prijzen rond de € 80,=

Ik lever zelf op maat lijnen dus als je er 1 kapot hebt kan je er bij mij 1 laten maken a € 17,50

Het mooiste is altijd om lijnen per paar te vervangen INFO via taxatie@kitereparatie.nl

Nino

Berichten: 333
Antwoord #4 Oktober 07, 2006, 00:55:03
edit2Rapporteer  
Kijk Gerrit, daar heb ik wat aan!
Thanx
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.