Jarno
Geen avatar
|
spring eerst naar toe side, stuur je kite terug en maak op het juiste moment een draai, terug naar de kant waar je vandaan kwam. Zo draai je om met een vette spray als je het goed doet, vergt een beetje timing. Als je dit in een golf kunt doen voegt dat natuurlijk wat extra's toe. Dat is een manier, dacht ik
|
|
|
TtHoM@s
|
haha wat een topic
ik zou zeggen pak 3 maten te groot (oftewel je moet flink wat power in je kite hebben) vlak water doet het ook beter (tong_kitesmiley) kite laag geeft weer een ander effect
wat ook leuk is om het op ondiep water te doen dat je spray bruin is van het zand en dat achterje de bodem droog komt te staan maar dat is niet aanteraden en op eige risico
suces (tong_kitesmiley)
of in een bocht zoals hierboven word uitgelegt wat jij wil
|
|
|
WaZuP
|
juist kwestie van timing en je kite laag houden zodat je de meeste kracht op je rail kunt zetten zonder uit het water getrokken te woredn maar ook niet te laag dat je kite recht door depowerzone gaat
downloop werkt ook altijd goed
|
|
|
|
Buur
|
je spray hoeft niet altijd hoog te zijn..... snelheid is ook mooi....
|
|
|
e_surf
|
Onder iemand langs varen en dan je boardje naar achteren trappen. Daar maak je vrienden mee (Vooral al'tie staat te fotograferen) Ook leuk, bij aflandige wind op nog geen meter langs de kant de aanwezige toeschouwers te trakteren op een spray "regen" bui.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
tnx allemaal,,, laat het dan maar weer snel hard gaan waaien @ buur was jij afgelopen zat toevallig op brouwersdam ???
|
|
|
Ricardo
|
Hee karim, zet jij alle foto's nog op het net?
|
|
|
maarten_schepers
|
Ik ga er vanuit dat je aanlandige wind bedoelt Ook leuk, bij aflandige wind op nog geen meter langs de kant de aanwezige toeschouwers te trakteren op een spray "regen" bui.
|
|
|
|
Maurits
|
Mooi glazige spray Koert!
|
|
|
drifter
|
Je kite heeft niet zoveel met de spray te maken. Door je kite goed te sturen zorg je er alleen voor dat je zonder stil te vallen verder kunt varen. Ik denk gewoon hard toeside gaan, kite door de bocht, en bocht in carven. Zo hard mogelijk met je tail in het water.
|
|
|
e_surf
|
Ik ga er vanuit dat je aanlandige wind bedoelt Ook leuk, bij aflandige wind op nog geen meter langs de kant de aanwezige toeschouwers te trakteren op een spray "regen" bui.
Nee, ik bedoel beslist aflandig. Trap je boardje naar achteren en de spray vliegt over het land en de daar aanwezige toeschouwers. Wanneer je bij aanlandige wind zo begint te ouwehoeren lig je binnen no time OP de kant.
|
|
|
.Chris.
|
Maak een downturn met je kite, snijdt net hiervoor hard je bocht aan, resultaat dikke spray
|
|
|
Buur
|
was op ijmuiden zaterdag... met grote bakken van golven.....
|
|
|
mmfotos
|
Onder iemand langs varen en dan je boardje naar achteren trappen.
Daar maak je vrienden mee (Vooral al'tie staat te fotograferen) (geschokt_kitesmiley) dan moet je als fotograve gewoon snel reageren om toch de spray erop krijgen:
|
|
|
michiel v geel
|
Je kite heeft niet zoveel met de spray te maken. Door je kite goed te sturen zorg je er alleen voor dat je zonder stil te vallen verder kunt varen. Ik denk gewoon hard toeside gaan, kite door de bocht, en bocht in carven. Zo hard mogelijk met je tail in het water.
is dit @ airtime
|
|
|
drifter
|
Ja (grinnik_kitesmiley). Kicke daar bij jullie
|
|
|