Mark-Fizzer
|
Ik heb geen betere kijk op de wind maar houdt wel goede hoop!! Denk dat ik vanmiddag toch ff naar medemblik rijdt, want ze voorspellen aan de kust vanmiddag 5 bft. En meestal waait het aan het meer dan ook wel aardig. En op de kaart gezien is het hemelsbreed nog niet eens 20 km?
we gaan het meemaken...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het begint hier in Purmerend ook te waaien ,Volgens mij wordt het wel wat vandaag ,ik ga mijn spullen pakken en ga rijden ..zie je op Enkhuizen ... de voorspellingen zijn ook aardig: WIND: OOSTNOORDOOSTELIJK 7-12 KNOPEN,aaN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 10-15 KNOPEN.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Shit Zwafra, ik heb je telefoon nr niet meer anders had ik je effe gebeld. Denk dat ik ook zo maar heen ga. Het begint hier al meer te waaien.
|
|
|
|
Teigetje
|
He Zwafra waar was je nou.. Heb vanmiddag lekker kunnen varen op Enkhuizen in het begin was het net aan maar rond een uur of drie ging ie lekker..
|
|
|
zwafra
|
ik ben eerst even langs Edam gereden en daar waren ze ook lekker bezig toen ben ik maar op Edam gebleven,Heb ook een paar uurtjes redelijk kunnen varen, Maar Ik dacht dat het op Enkhuizen minder zou waaien ,Dan was ik weer voor niets daarheen gereden ...
|
|
|
|
zwafra
|
Ik ben vandaag wederom bij Edam wezen kiten ,maar het was niet echt veel ,erg vlagerig en volgens mij begint het nu (16.30 uur ) pas een beetje echt te waaien en wat nog meer opviel de was temperatuur toen ik begon vanmorgen met 9 !! graden , het begint koud te worden..
|
|
|
roeb
Gast
|
Medemblik was ook niet echt veel. Heb lang gewacht, op eventuele wind... Nu lijkt het idd. wel aan te trekken..
|
|
|
Dr_DeJe
Geen avatar
|
Ik ben net terug uit Enkhuizen. Waren een hoop mensen op het water. Toch leek het er op dat af en toe de wind weg viel. Ben zelf een beginner en heb wat op het gras lopen klooien met mijn Gaastra Vision '05 12m2. Ging best leuk. Heb geprobeerd met ingekorte stuurlijnen. (Mijn stuurlijnen bleven iedere keer slap hangen wat ik ook af stelde. Nu heb ik ze ieder 10 cm ingekort en het werkte perfect). Nu nog een keer mijn Naish X2 16m2 uitproberen en een plankje en een pak aanschaffen. Dan kunnen we het water op.
Gr.
|
|
|
Merc
Gast
|
Ben ook net thuis van Enkhuizen. Was niks. Leuke spot als er genoeg wind is. Dat was vandaag niet het geval.
Volgend weekend schijnt beter weer te hebben.
|
|
|
Teigetje
|
Ging vanmorgen om 11.30 uur het water op in Enkhuizen en heb ruim een uur lekker kunnen varen met FOIL kite hihi. Later rond een uur of 13.00 werd het wat minder (huilen_kitesmiley) en ja Zwafra het wordt bijna tijd voor een droogpak als ie oost blijft.
|
|
|
LEAF
|
Gelukkig naar Zeeland geweest, heerlijk gevaren met de 16m!
|
|
|
Elevation
|
was superdagje in zeeland... begreep gisteren dat ze zelfs op het oostvoornse meer niet hebben kunnen varen, dat is er hemelsbreed maximaal 15 of 20 kilometer vandaan !!
|
|
|
Buster
|
Ik heb het helaas gemist, maar zo te horen heb ik niet al te veel gemist...
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Ik ben gisteren (zondag) ook op enkhuizen geweest. Was een beetje gekke wind....aan uit...aan uit...en zo ging het door.....maar ik heb nog wel aardig kunnen varen met mijn 12m2 north vegas..... ...z'n 3 uurtjes.... (hangloose_kitesmiley) En me boardje vaart super......effe aan het testen geweest.... Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|