|
|
boardjort
Geen avatar
|
de ontwerpen zien er goed uit leon, ik weet alleen niet of dat iedereen de ' aantrekkelijke look' zo mooi vindt.... Maar wel gedurft.
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
TNX Boardjort! Ontwerpen zijn wel persoonlijk...dat realiseer ik me wel. Ik blijf toch nog een klein kind!
|
|
|
LOEN
|
Ook nog steeds goed bezig zie ik, Ziet er al weer een stuk beter uit! Kwam pas op een site van een gast in amerika die ook custom boards maakt (kite/surf/skate) en die had een competitie lopen voor een skateboard ontwerp.... En....... ik heb gewonnen er worden nu skateboardjes gemaakt met mijn ontwerp (geschokt_kitesmiley) Nou succes iig met de ontwerpen en de productie
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hey Lorenzo, Een competitie gewonnen...strak man!!! Nu nog "cashen" in jou geval. Tsja...kunst moet toch betaald worden (gnehehe..) De prijzen van de PBT sheets beginnen een beetje duidelijker te worden. Op het moment is TS Visuals bezig met de aanschaf van een nieuwe sublimatiepers. Ik heb al weer een tijdje niets gehoord....ik zal m weer eens ff mailen over hoe en wat. Zodra ik wat meer weet laat ik het jullie weten.
|
|
|
oz
|
Ok, ok...
hier ff een impressie van mn laatste crea's. Vinden we ervan?!?
Latexx OZ.
|
|
|
|
flyingkite
|
dat word dan letterlijk een k#t board Erg mooi en strak
|
|
|
Emma
|
cool lorenzo... geef es een linkje met het ontwerp!
|
|
|
|
LOEN
|
cool lorenzo... geef es een linkje met het ontwerp!
Hoi Emma, Henning had me al gevonden maar hierboven het ontwerp. Het was wel beperkt qua kleur omdat het anders hoog oploopt in de kosten. maar ben er toch erg blij mee! En ik heb mijn eigen character/stijltje gebruikt dus die is nu weer een stukje bekender aan de andere kant van de wereld kitescoop konden de bestanden heen verzonden worden en vanuit daar kon gestemt worden. Maar de westrijd werd uitgeschreven door www.dcboardz.comGroeten LorenzoQ
|
|
|
Lord of the Boards
|
Al die mooie printjes werken aanstekelijk. Ik ben dus ook maar even aan het shoppen geweest:
|
|
|
boardjort
Geen avatar
|
He lorenzo, heb even je site bekeken, maar jij bent een pro man. Ziet er heel gaaf uit allemaal..
@ oz, vet hooor,,, lekkere billen!!!!! op de onderkant
|
|
|
Molliebollie
|
Hoe ga je dat ontwerp op je board krijgen ?
|
|
|
xav
Geen avatar
|
IK snap geen ene fuck van dat illustrator.
Maar goed, over 2 weken weer eens vrij. dan maar eens wat gaan uitproberen.
|
|
|
prokiter
|
Heyy,
Iemand nog tips waar ik goede vector plaatjes vandaan kan toveren....?????
Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Lord of the Boards
|
Hoe ga je dat ontwerp op je board krijgen ?
Printen op de toplaag (PBT) of op papier en dat mee lamineren.
|
|
|
Passie
|
OZ. als jij zo'n boardje voor me maakt. en hij heeft genoeg flex,, en hij is niet super duur.. en hij breekt NIET...
Koop ik 'm van je;)
|
|
|
prokiter
|
Heyy,
Niemand iedee waar ik goede plaatjes voor het ontwerpen van een board kan vinden....????
Greetings....Pro Kiter..... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
LOEN
|
Heyy,
Niemand iedee waar ik goede plaatjes voor het ontwerpen van een board kan vinden....????
Greetings....Pro Kiter..... (hangloose_kitesmiley)
Let wel even op het formaat en resolutie bij het zoeken van afbeeldingen. En wees wel even bewust van de rechten die je wel of niet hebt. De kans dat diegene ziet dat jij zijn afbeelding op je board hebt is klein. Maar zodra je afbeeldingen gebruikt waar jij geen rechten over hebt en diegene wil je naaien, trek je altijd aan het kortste eind. En nu gaat het niet om productie waar jij bakken met geld aan gaat verdienen (neem ik aan) maar kunstenaars/illustrators enz zijn erg goed beschermd! Succes met je ontwerp
|
|
|
prokiter
|
Heyy,
Okay thanks.
En hoe kan ik hiervan dan later een vector bestand maken dat hij goed kwa kwaliteid blijft...????
Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|