stelletje

Jarno

Geen avatar

Oktober 18, 2006, 02:22:27
edit2Rapporteer  
hoi admins

waarom zijn jullie altijd zo vervelend om topics van mij te verwijderen zonder daar ook maar enige reden voor te geven?
robin..

Antwoord #1 Oktober 18, 2006, 02:59:16
edit2Rapporteer  
o jee
Moza

Antwoord #2 Oktober 18, 2006, 06:24:16
edit2Rapporteer  
Over je laatste bericht....als jij alle windsurfers doodwenst omdat je er met 1 een aanvaring hebt gehad dan is dat niet echt "lounge". Logisch dat dat weg wordt gehaald toch. Dan moet je het anders opschrijven of je gal op je eigen site spuwen. Je ging net wat te ver.

Kan een keer gebeuren.
Grt
Jarno

Geen avatar

Antwoord #3 Oktober 18, 2006, 17:21:44
edit2Rapporteer  
Moza, ik snap wat je bedoeld, maar als jij goed had gelezen in mijn topic en mijn berichten had begrepen dan had je gezien dat ik dat stukje uit frustratie heb opgeschreven.

Later in dat zelfde stuk heb ik ook aangegeven dat ik zeker vind dat echte windsurfers en kitesurfers met elkaar in harmonie op het water kunnen staan en elkaar ook zeker helpen waar dat nodig is.

Maar goed ik snap ook dat jij dat onderwerp verwijderd hebt, maar aan de andere kant als je deze info ff in een pmetje had gegeven dan had dit topic ook weer niet nodig geweest Wink

Moza

Antwoord #4 Oktober 18, 2006, 20:19:07
edit2Rapporteer  
Je hebt gelijk Jarno, later in je topic werd je wat genuanceerder...het is alleen zo dat ik de reacties op dat windsurf forum zag en ik geen zin had om jouw eerste bericht en alle quotes te gaan censureren.

Vandaar verwijderd...volgende keer krijg je een pm.

Groetjes
Jarno

Geen avatar

Antwoord #5 Oktober 19, 2006, 04:38:41
edit2Rapporteer  
oke, no worries Grin
Kondor 11

Antwoord #6 Oktober 19, 2006, 04:40:48
edit2Rapporteer  
Jarno,
Je mon ok nie so hrof doe éa, da snappe se buutn dn proovinsie nie eaj  (grinnik_kitesmiley)
Jarno

Geen avatar

Antwoord #7 Oktober 19, 2006, 06:27:05
edit2Rapporteer  
daar heb jij dan ook weer gelijk in om je maar in fatsoenlijk nederlands te antwoorden wat ze buiten de provincie ook begrijpen :-)

maar ach beetje kritiek en gezeur moet ook we mogen vind ik... maaaaar ach hej lekker belangrijk Grin

Kondor 11

Antwoord #8 Oktober 20, 2006, 01:17:10
edit2Rapporteer  
Ach tegenwoordig vinden er een aantal het blijkbaar leuk om voor politie agentje te spelen en iedereen de les voor te lezen, zie vooral alle meldingen tegen beginners bedoeld dat het te hard zou gaan waaien. Volgens mij willen ze die gewoon afschrikken om het water voor zichzelf te hebben de egoisten.
Mensen begrijpen niet dat de beginners van nu met beter materiaal het water op kunnen dan dat ze zelf een paar jaar geleden in handen hadden. loser
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #9 Oktober 20, 2006, 21:12:28
edit2Rapporteer  
Snap je dan ook dat er op "elke" spot ook wel 'pro's' varen? De mensen zien dit. Ze willen dit ook doen en kopen een kite van 2003 (kost niet veel) en dan gaan ze zelf in een, wat ze denken, lekker windje proberen.

En dan lukt het niet direct. Nog niet zoveel depower, nog niet zo'n goede safety als nu. Zo gebeuren er ongelukkken
Maar goed. Als je een beetje slim bent ga je eerst wat info zoeken op fora.

En Juist, het zijn zeker egoisten.  loser

Ze doen dit ook in hun vrije tijd. Ze doorlezen elk bericht en modereren zoals zij het willen. Ze mogen wel eens met cijfers naar buiten komen hoeveel uur ze hier per dag insteken.
Ben je hier niet tevreden mee, maak dan zelf een forum of ga op een ander of niet?

Als er geen mods waren, zou er veel minder volk op deze site komen!

Maar je moet een beetje kunnen lachen maar niet overdrijven! (hangloose_kitesmiley)
Jarno

Geen avatar

Antwoord #10 Oktober 23, 2006, 00:40:21
edit2Rapporteer  
vrienden voor het leven, kameraden tot de laatste snik!

dat was het toch?

jullie hebben allemaal wel een punt. Aan de ene kant wil ik iedereen graag introduceren bij het kitesurfen, maar aan de andere kant is het nu al enorm druk op het water.. en zo zullen er denk ik meerdere met mij meedenken

verder wel  ThumpsUp voor de mods van kitehigh hoor ze moeten er inderdaad zijn om een forum een beetje netjes te houden, maar kunnen dan aan de andere kant ook wel een beetje info geven bij het verwijderen van berichten e.d. 

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.