kan je met zuid bij neeltje jans kiten ??

globerider 7
Gast
Oktober 19, 2006, 02:41:33
edit2Rapporteer  
hoi ik had en vraag kan je met zuide wind bij neeltje jans kiten ??
als dat  niet het geval is waar dan wel in zeeland??
joopie

Geen avatar

Berichten: 49
Antwoord #1 Oktober 19, 2006, 03:04:02
edit2Rapporteer  
Als de wind uit het zuiden komt schijnt, door de nieuw geplaatste windmolens ThumpDown, de wind geheel weg te vallen. bij zuid-west gaat dat wel maar zodra de wind teveel naar het zuiden draait geeft dat problemen.
Kondor 11

Berichten: 611
Antwoord #2 Oktober 19, 2006, 04:49:04
edit2Rapporteer  
Lieggebeest, de wind valt helemaal niet weg.
Je kite wel maar dat komt door de draaiing van de wieken van de windmolens. (grinnik_kitesmiley)
Zomaar ff lullen op het strand is er niet meer bij, gewoon de lucht in en direct het water opsprinten voordat je kite in de luchtstroom terecht komt. Joepie
Wel leuk om naar te kijken trouwens al die kites vallen met bosjes tegelijk uit de lucht alleen niet om te hebben ThumpDown opletten want vaak pakt je kite midden in de powerzone weer wind (huilen_kitesmiley)
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #3 Oktober 19, 2006, 04:49:29
edit2Rapporteer  
Anders moet je even proberen bij westenschouwen, bij ZW is de wind perfect onshore.

Zoals al gezegd is het met zuid lastig met de windmolens, anders kan je een heel stuk naar rechts wandelen en dan lijkt mij de wind wel stabieler. Of je gaat de zee op want mij lijkt dat je enkel last hebt van de windmolens op het strand.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.