Strut voor een Waroo 9.

Jaimeson!

Berichten: 136
Oktober 23, 2006, 23:54:28
edit2Rapporteer  
Hello folks,

Vanmorgen zei m'n een na kleinste strut pffbbbrrfft. Even de bladder eruit gehaald en die is volledig naar de klotah.
Nu wil ik toch wel graag met m'n 9 varen ipv met m'n 14 (al ging dat vandaag Best aardig). Denk dat ik met de wind van morgen de depower capiciteit van m'n 14 zal overschatten als ik daarmee ga.

Om een lang verhaal kort te maken:

Wie heeft er een extra bladder van een Waroo 9?
Wie weet waar ik deze snel kan krijgen? (heb er al een besteld via Willem van Boardsports maar dat gaat even duren)
Wie weet of ik er een andere bladder in kan prakken die ik wel snel te pakken kan krijgen?

En even als toevoeging morgen krijg ik m'n nieuwe boardje (Jaimie pro 06) binnen dus ik wil heeeeel graag varen.

Bedankt!!
Martijn
gerrit

Berichten: 188
Antwoord #1 Oktober 23, 2006, 23:58:19
edit2Rapporteer  
Bijna alles is te repareren.... snel klaar eventueel per post versturen geen probleem laat maar horen...

www.kitereparatie.nl

taxatie@kitereparatie.nl

06 53226969  Groeten Gerrit
Papa

Geen avatar

Berichten: 658
Antwoord #2 Oktober 24, 2006, 00:36:53
edit2Rapporteer  
past de kleinste strut van de 14 er niet in voorlopig... Dan pomp je m miss iets minder hard op. Weet zo ff of t verschil erg groot is...
Jaimeson!

Berichten: 136
Antwoord #3 Oktober 24, 2006, 01:13:58
edit2Rapporteer  
Mmmmm, Das misschien ook ng een optie! Heb iig wel net met Gerrit afgesproken dat ik morgen m'n strut opstuur voor reparatie, maar daar heb ik voor morgen niks aan!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.