Op zoek naar een goed veilig zwemvest

Nick_66
Gast
Oktober 24, 2006, 04:24:35
edit2Rapporteer  
Ik ben op zoek naar een goed veilig zwemvest met voldoende drijfvermogen. Dit zwemvest moet natuurlijk ook goed passen bij mijn harnas. De rug van mijn harnas zit vrij hoog en komt zeker halverwege mijn rug.

Bestaan er zwemvesten die speciaal voor het kitesurfen ontworpen zijn?
Remco_12
Gast
Antwoord #1 Oktober 24, 2006, 04:28:22
edit2Rapporteer  
neem dan tegelijk een impact vest
VincentC

Antwoord #2 Oktober 24, 2006, 04:29:21
edit2Rapporteer  
Ik heb een impactvest van Neilpryde, waarbij er speciaal rekening mee is gehouden dat je een harnas draagt, deze sluit dus aan onder het vest. Vest alleen zelf nooit gebruikt omdat ik toch meestal op binnenwater vaar. Mocht je interrese hebben moet je maar ff PBe.
Je kan natuurlijk ook kijken naar een impactharnas, maar imo is dat echt ruk.
Nick_66
Gast
Antwoord #3 Oktober 24, 2006, 04:29:45
edit2Rapporteer  
neem dan tegelijk een impact vest

Eeeuh.......een zwemvest en impactvest??? Kun je mij misschien een merk en type noemen die voldoet aan de eisen die ik stel?

turbojerre

Antwoord #4 Oktober 24, 2006, 04:29:47
edit2Rapporteer  
Ik heb zo'n competition jacket van magic marine en men mystic warrior past er perfect onder, is een elastikje aan die je om je spreader bar kan doen zodat ie goed blijft zitten.
Of de mystic impact vest is ook zeer goed naart schijnt...
http://www.teammagicmarine.com/marine/
Nick_66
Gast
Antwoord #5 Oktober 24, 2006, 04:31:42
edit2Rapporteer  
Ik heb een impactvest van Neilpryde, waarbij er speciaal rekening mee is gehouden dat je een harnas draagt, deze sluit dus aan onder het vest. Vest alleen zelf nooit gebruikt omdat ik toch meestal op binnenwater vaar. Mocht je interrese hebben moet je maar ff PBe.

Heeft zo'n vest voldoende drijfvermogen voor iemand zoals ik met een gewicht van 84 kg?
Nick_66
Gast
Antwoord #6 Oktober 24, 2006, 04:38:11
edit2Rapporteer  
Ik heb zo'n competition jacket van magic marine en men mystic warrior past er perfect onder, is een elastikje aan die je om je spreader bar kan doen zodat ie goed blijft zitten.
Of de mystic impact vest is ook zeer goed naart schijnt...
http://www.teammagicmarine.com/marine/

Ok, bedankt voor de tip. Heeft jou vest voldoende drijfvermogen en waar heb je dit vest gekocht? Zijn ze overigens duur?
turbojerre

Antwoord #7 Oktober 24, 2006, 04:44:53
edit2Rapporteer  
Ja voor mij heeft ze zeker voldoende drijfvermogen (60kg),
ge kunt u gewoon laten dobberen als het ware  (grinnik_kitesmiley).
Ik heb ze in Knokke gekocht was iets van een 80 €.
Bob203

Geen avatar

Antwoord #8 Oktober 24, 2006, 05:22:21
edit2Rapporteer  
Ik ben op zoek naar een goed veilig zwemvest met voldoende drijfvermogen. Dit zwemvest moet natuurlijk ook goed passen bij mijn harnas. De rug van mijn harnas zit vrij hoog en komt zeker halverwege mijn rug.

Bestaan er zwemvesten die speciaal voor het kitesurfen ontworpen zijn?

Ik ben 100kg. en vaar met een drijf/impactvest van Pro-limit. Funktioneerd perfekt. Ook goede isolatie tegen de komende kou.
RonnieRotonde

Antwoord #9 Oktober 24, 2006, 05:34:59
edit2Rapporteer  
Ben ook op zoek naar zoiets.. maar eigenlijk drijft je pak al is mijn ervaring.. dus als je zwemvest een klein beetje drijf vermogen heeft dan drijf je al heel snel..
Noordtuk

Antwoord #10 Oktober 24, 2006, 14:28:01
edit2Rapporteer  
Kijk eens voor een O'Neill impact vest.
Zijn goed, zitten goed en zien er nog eens goed uit ook!!

Succes met zoeken

grt
-Mark-

Antwoord #11 Oktober 24, 2006, 23:35:32
edit2Rapporteer  
een impact vest van mystic is erg geod ik draag ook warrior kan er perfect onder kost wel wat maar maar heb je wel war en zeker genoeg drijf voormogen, ik ben 70 kg
lucash

Antwoord #12 Oktober 25, 2006, 01:36:12
edit2Rapporteer  
Ik heb een vestje bij de decathlon gekocht wat eigenlijk voor kanoën bedoeld is. loser
Het geeft behoorlijk bescherming heeft een goed drijfvermogen (ze hebben ze in meerdere drijfvermogens voor elk gewicht). ThumpsUp
Je trapze past er makkelijk onder, kruipt niet omhoog en kost slechts 20 euro. Joepie
Greetz lucas.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.