venom
Gast
|
welk kanaal is die zender???
|
|
|
Bam!
Gast
|
Lijkt mij iets voor een stream upload zodat wij 'niet-Rijmond' bewoners ook kunnen meegenieten van deze uitzending. Wellicht steek ik er nog iets van op...
|
|
|
Bam!
Gast
|
Lijkt mij iets voor een stream upload zodat wij 'niet-Rijmond' bewoners ook kunnen meegenieten van deze uitzending. Wellicht steek ik er nog iets van op...
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Kan iemand het in hoge kwaliteit opnemen en naar mij sturen?
|
|
|
-DAVE-
|
Ja, kan iemand even die film opnemen, maken , uitzenden , opnemen en aan mij geven! (geschokt_kitesmiley)
argh...
Gaarne als het kan nog op DVD aan mijn deur hier , JA!
|
|
|
Joop_XL
|
zit die zender ook niet op kanalenkiezer.nl ?
|
|
|
Gj
|
of gewoon even op een website uploaden?
|
|
|
robkitetop
Gast
|
Staat bij www.kanalenkiezer.nl en dan naar regionaal gaan en dan is het RNN 7 Lekker kijken dus allemaal
|
|
|
Kevin
|
Top ga effe kijken natuurlijk
|
|
|
robkitetop
Gast
|
GVD, zie net dat rnn 7 en tv rijnmond weer iets aparts is, komt dus neit op kanalenkiezer (angry_kitesmiley)
|
|
|
|
Kevin
|
:s jammer ben net aant kijken ! Kan iemand het dan opnemen
|
|
|
Coen2000
|
neehoor! sport journaal is nu bezig!
|
|
|
EDDY
Gast
|
Hallo daar jullie kunnen ook op www.rijnmond.nl kijken ik weet niet of je daar net als rtlnieuws.nl recente of gemiste uitzendingen kunt kijken maar het is het proberen waard (grinnik_kitesmiley) GGRRTTZZZ Eddy
|
|
|
Patrick..!
|
ik probeer et op te nemen..
|
|
|
Patrick..!
|
Ligt het aan mij of was het niet op Tv ?
|
|
|
Joostmaghetweten
Gast
|
Nee... geen kiten!
|
|
|
Coen2000
|
idd ja! ik zat toch echt rijmond tv sport te kijken om 17.27 maar alleen maar voetbal hoor!
|
|
|
|
rens
Gast
|
(bazuin_kitesmiley)eey gasten kan iemand mij da filmpje van nk doorsturen....( bijv: een opname van da journaal...) (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) wan tik wil t zien man!! (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
Volgens mij is het niet geweest :S maar als het wel is geweest heeft iemand het dan opgenomentoevallig wil het zien
|
|
|
R.B.
Gast
|
Zou het niet vanaf woensdag te zien zijn??
Hallo!! kent hier niemand, iemand van de redactie van Rijnmond??
|
|
|
|
kiting dude
Geen avatar
|
haha nog geld vragen ook:P, nee maarja dadelijk bestel je iets waar het kiten nie op sta dusja daar moet je wel bij opletten!
|
|
|