Lex
|
morgen fototoestel dan is niet vergeten (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Dikkiedik
|
Ik boycot hyves, sorry
|
|
|
Joris
|
het loopt wel storm he
|
|
|
|
|
reinout
|
je hoeft geen hyves te doen
|
|
|
Hessel
|
Lkkr leesbaar met die achtergrond
En Hyves is idd (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hyves (lees in dite geval hiefus) krijg de ti*fu*s....kom op man...een beetje kiter is hier toch veel te cool voor hahahah nee hoor wel een grappig idee... mzzsl
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
hyves (lees in dite geval hiefus) krijg de ti*fu*s....kom op man...een beetje kiter is hier toch veel te cool voor hahahah nee hoor wel een grappig idee... mzzsl jaaaa jij bent echt cool lache man hyves...
|
|
|
Vinni
|
Wat een negatieve reacties zeg! Ik zal het even voordoen: Hey Leander, Leuk bedacht, ik hoop dat er veel gebruik van word gemaakt! Ik heb mij in iedergeval al aangemeld (eigenlijk nog niet maar dit is een voorbeeld...). Groeten, Vincent
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Ach, het is heel simpel! Wil je hyven, dan doe je lekker mee. En kun je alle leuke optie bekijken. Vind je het niks, dan doe je toch niet mee! Niks aan de hand.
|
|
|
Maurits
|
Ik ben ook echt anti hives! Maar met kitesurfes is het toch nog wel leuk Wanneer komt het nl riders weer??????
|
|
|
reinout
|
ja nl riders is er nu ookal dik een jaar af
|
|
|
Joost
|
Ik zeg haal nl riders er gewoon af want dat wordt toch niks meer. Zo wek je ook niet de gedachten dat er iets is wat NIET werkt. Daarom goeie actie van leander nl riders daarop te plaatsen want dat werkt WEL gewoon.
|
|
|
Steven
|
Leuk bedacht, alleen het is heel nauwlijks leesbaar door die achtergrond.
|
|
|
Mari Luz
|
Heb me aangemeld hoor, leuk initiatief!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Wat een negatieve reacties zeg! Ik zal het even voordoen: Hey Leander, Leuk bedacht, ik hoop dat er veel gebruik van word gemaakt! Ik heb mij in iedergeval al aangemeld (eigenlijk nog niet maar dit is een voorbeeld...). Groeten, Vincent slijmbal (is dus grappig bedoeld en geen aanval naar leander (tong_kitesmiley))
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Leuk bedacht, alleen het is heel nauwlijks leesbaar door die achtergrond.
Als je een alternatief hebt voor een betere achtergrond dan hoor ik dat graag. Ik zal iig even tijdelijk een wat saaiere achtergrond instellen dan (shame_kitesmiley) die wel beter leesbaar is.
|
|
|
Shooter
|
Top!!!! Waarom zoveel kritiek op Hyves???? Toch lachen???
|
|
|
Vinni
|
Wat een negatieve reacties zeg! Ik zal het even voordoen: Hey Leander, Leuk bedacht, ik hoop dat er veel gebruik van word gemaakt! Ik heb mij in iedergeval al aangemeld (eigenlijk nog niet maar dit is een voorbeeld...). Groeten, Vincent slijmbal (is dus grappig bedoeld en geen aanval naar leander (tong_kitesmiley)) (tong_kitesmiley)
|
|
|
Maurits
|
Waarom niet gewoon nl riders laten staan in de menu balk, met een link naar hives whahaha.
|
|
|
Coen2000
|
Top!!!! Waarom zoveel kritiek op Hyves???? Toch lachen???
breezaaahhh
|
|
|
Roellie
|
Hmm leuk wel, valt alleen nog niet zoveel te beleven.
|
|
|