reinout
|
als je 4 verschillende foto's hebt om uit te kiezen, neem ik ze alle 4 als poster.
|
|
|
|
Dikkiedik
|
500 A0 posters voor 995 euro ex btw. Niet echt goedkoop. En de kwaliteit is nog maar afwachten. Ik zal morgen es kijken wat ik op mn werk kan regelen qua prijs. Ieder geval goedkoper dan dat.
|
|
|
|
Sjemmel
|
496 (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
reinout
|
het gaat nog moeilijk worden de 500 te halen, diederiek vraag ook ff wat het kost voor 250 ofso.
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Alle beetjes helpen! toch? Zou mooi zijn dikkiedik als je wat kon regelen!!
|
|
|
snip
|
ik doe ook me!
|
|
|
Dikkiedik
|
Oke dan. Ik heb wat kunnen regelen om 250 A0 posters te gaan maken. 500 posters kan ook maar dat wordt gewoon teveel. Mogelijke formaten worden: 1x 120 x 84 cm(A0) of 2x 84 x 60 cm(A1) of 4x 42 x 60(A2) cm. Ik denk dat 4 verschillende posters op 42x60 cm. het mooiste is. Dan is er ook wat keus. Ik ben bereid om hier het voortouw in te nemen en het te regelen. Prijsindicatie: A0 = 5 euro A1 = 2,50- A2 = 1,40- Dus ben benieuwd wat jullie er van vinden en je voorkeur naar uit gaat. Gr Maarten. ( en niet diederik )
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Nou, nu nog 250 mensen, tis leuk, maar komt waarschijnlijk niet zoveel van terecht ... maar als het gebeurt neem ik zeker een A0 poster!
|
|
|
daan
|
ik wil er ook wel een als het gebeurt misschien is het een idee om een soort poll te maken voor wie er mee doe. En te kijken welke formaat en welke foto iedereen wilt??
|
|
|
Dikkiedik
|
Ja er moet eerst een formaat bekend worden en dan wil ik een ontwerpwedstrijd opzetten om een mooie poster te photoshoppen en dat we daar op kunnen stemmen.
Misschien wil Marijke van mmfotos.nl hier het voortouw in nemen? Dan hebben we allemaal een idee en inspiratie waar we het over hebben.
Back 2 work..
|
|
|
Morres
|
gewoon highres foto zoeken/maken en printen op groot formaat bij kruidvat, 8 euro
|
|
|
piede
|
Waar kun je niet te duur een sticker van 50 bij 30 cm van een foto laten maken? Voor op mn motorkap...
Groetjes!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
mij ook, mij ook, mij ook..... Ik heb een heel kleintje op mijn kamer hangen dus daar moet er minimaal nog 1 naast Oja op free4uwallpapers.nl hebben ze ook veel leuke plaatjes...helaas geen kites mzzsl
|
|
|
.Chris.
|
Of je wacht even tot een fotocentrale weer een aanbieding heeft, dan heb je vaak een 50x70 voor 5.- euro ofzo
|
|
|
reinout
|
Ik stem ook het liefst voor a0 formaat, maar dikkiedik zijn ze verder wel allemaal even makkelijk. Lijkt me ook goed idee om poll optezetten van welk formaat dan weet je meteen hoeveel animo er voor is.
|
|
|
mijngatindelucht
|
Heel gaaf. Maar hoe ga je het met de betaling doen?
|
|
|
Dikkiedik
|
Betaling is het probleem niet, meer het rendabel maken. Dus er moet genoeg animo zijn. Het moet me geen geld gaan kosten. Er kunnen hier 10 mensen enthousiast zijn, maar ik moet er 200 hebben Dus ik ga eerst even wat research doen! Rein_nl: wat bedoel je met "zijn ze verder wel allemaal even makkelijk" ?
|
|
|
reinout
|
of alle maten allemaal even makkelijk te regele zijn?
Dikkiedik: Zou je ook kunnen kijken wat 100 ( of verzin een eigen getal) posters kosten, aangezien het niet echt storm loopt.
Gr Reinout.
|
|
|
Dikkiedik
|
De prijs blijft gelijk bij 100 posters, je hebt met drukken een minimale hoeveelheid nodig om het rendabel te maken. Hoe meer je gaat drukken hoe goedkoper het wordt. Maar voor 10 posters betaal je netzoveel als voor 250 ex. Klinkt raar maar zown drukpers kost per uur veel geld. Het instellen van een pers is de grootste kosten, als ie draait heb je zo een paar honderd posters.
|
|
|
reinout
|
ok, dat is verder wel mooi. Wat is nu eerst het handigst? Mensen laten fotoshopen? En daaruit gewoon de mooiste (beste) kiezen.
|
|
|
RFKite
|
ik stem ook cker voor, zat er eerst aan te denken paar foto's beetje uit te vergroten en dan in een ikea lijst te proppen maar is al snel erg klein, wil trouwens ook wel posters ontwerpen mocht het nodig zijn,ik heb ervaring met posters maken e.d. dus met wat materiaal en eisen kan ik zo aan de slag, geem een gil als het nodig. btw is er niet een of andere winkel/bedrijf/merk die wil sponsoren ofzo.
groet
|
|
|
Dikkiedik
|
Mijn werk sponsort al. En we hebben medewerking van fotograven nodig ivm copyright rechten enzo op de foto's. Maar dat komt wel goed.
Ik wil een wedstrijd gaan opzetten om de posters te ontwerpen en dat er dan op gestemd kan gaan worden.
Maarreh ik ga kiten, ciaaoo!
|
|
|