Ik stem ook voor, maar is het nodig om voor € 800,- posters te drukken terwijl je niet eens weet of je ze überhaupt wel allemaal verkoopt. Ik denk dat het raadzaam is om een aantal van +/- 100 posters te nemen want die kwantiteit slijt je wel op dit forum.
Tevens moeten we een paar opzetjes hebben zodat we een idee krijgen van wat we kunnen verwachten en zo kun je potentiele kopers krijgen (misschien is het wel tof om een offieciele kitehigh poster van 2m*1m (L*B)(of groter/kleiner) te realiseren met een kitebabe/dude erop o.i.d.).
Eventueel zouden we ook andere drukkerijen kunnen benaderen die posters kunnen printen
(ik ken zelf een dude die bij een drukkerij werkt, ik zal hem een offerte vragen) om zo in ieder geval de laagste prijs ervoor te krijgen.
Ik zou zeggen, wees creatief met fotoshop (of paint
), maak wat moois en post het hier!
Wij hebben zelf een pers staan op mn werk dus kan het tegen inkoop doen.
100 posters is net zo duur als 300 posters puur omdat de opstartkosten van zo'n grote drukpers al veel geld is. Daarna betaal je alleen papierprijs van een paar euro per 1000 vel.
Inderdaad ik ben bezig met wat shops om ze te interesseren voor afname van de posters.
misschien moet je de rest van dit topic even door lezen
Bedankt voor jullie interesse, i'm working on it!